سریالسریال‌ایرانی

ماجرای کامل قسمت سیزدهم سریال آقازاده

خلاصه داستان قسمت سیزدهم سریال آقازاده به همراه ماجرای سریال آقازاده قسمت ۱۳ همچنین جزئیات ماجرای این قسمت از سریال آقازاده به کارگردانی بهرنگ توفیقی در اینجا. سیزدهمین قسمت سریال آقازاده به طراحی و نویسندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی، شنبه ۲۹ شهریور ماه ۱۳۹۹ وارد شبکه‌ی نمایش خانگی شد.

قسمت سیزدهم سریال آقازاده
قسمت سیزدهم سریال آقازاده
حامد با تماس مادر بزرگ راضیه او را پیدا می‌کند و دوباره به تهران بر می‌گرداند. هر دو از بی رحمی نیما ترسیده اند، اما حامد نمی‌خواهد پا پس بگذارد. حامد اگر چه نمی‌خواهد میدان را برای نیما خالی کند، اما برای غلبه بر ترسش نیاز به همراهی راضیه دارد. راضیه‌ای که از گذشته‌ی خود بیشتر از هر زمانی شرمنده است و با خبر شدن خانواده‌ی حامد را از موضوع بزرگ‌ترین کابوس خود می‌داند.
در سویی دیگر دوستان دور و نزدیک دکتر بحری بالاخره او را به آرزویش می‌رسانند. وزیر کنار می‌رود و او به عنوان معاونش به سرپرستی وزارت خانه می‌رسد و خودش را برای جلب رای اعتماد مجلس آماده می‌کند.
در حالی که هنوز پای بحری به اتاق وزارت نرسیده است نیما نقشه هایش را که از مدت‌ها پیش سر و سامان داده است با او در میان می‌گذارد و از او در این فساد سهم و کمک می‌خواهد.
در قسمت سیزدهم باز هم کاراکتر مرموز سریال آقازاده، حاج حسن، را می‌بینیم که همه چیز را بر وفق مراد بحری پیش برده است و با کمک او است که بحری به گزینه‌ی اصلی وزارت تبدیل می‌شود. پرونده‌ی فسادی که وزیر قبلی داشته است زیر دست حاج حسن است، پرونده‌ی صلاحیت دکتر بحری نیز، همینطور پرونده‌ی فساد احتمالی و آینده‌ی بحری هم به زودی زیر دستان همین حاج حسن خواهد آمد. این تهدیدی است که همان ابتدای کار حاج حسن، بحری را با آن گوش به زنگ می‌کند.
از آن جایی که بیشتر کاراکتر‌های آقازاده ترکیبی از شخصیت‌های واقعی‌ای هستند که صحنه‌ی مسائل سیاسی و اجتماعی کشور با آن‌ها آشنا است، از ابتدای پخش سریال گمانه زنی‌های زیادی درباره‌ی شباهت‌ای کاراکتر‌ها با اشخاص حقیقی در رسانه‌ها و محافل گوناگون بوده است. اما شاید جذاب‌ترین مرموز‌ترین شخصیت در این بین حاج حسن است.
کاراکتری امنیتی که توانایی جابجایی وزرا را دارد و وزیر و معاونش به وضوح از او و خشم او بیم دارند. او با وجود این تفاسیر، اما وقتی در خانه‌ی حاج رضا حاضر می‌شود تکبر دفتر خودش را کنار می‌گذارد و برای حاج رضا احترام زیادی قائل می‌شود.
بخش آنچه خواهید دید قسمت سیزدهم سوال‌ها درباره‌ی کاراکتر حاج حسن را بیشتر هم می‌کند و از طرفی بیننده را برای آمدن قسمت بعدی این سریال مشتاق تر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا