چهره هاسلبریتی خارجی

همسر واقعی اونور تونا بازیگر نقش علیهان در سریال ترکی سیب ممنوعه

همسر واقعی اونور تونا بازیگر نقش علیهان در سریال ترکی سیب ممنوعه کیست؟ معرفی و عکس همسر و معشوقه اونور تونا بازیگر مشهور ترکیه در اینجا. انور تونا بازیگرر نقش علیهان در سریال سیب ممنوعه متولد ۲ جولای ۱۹۸۵ در شهر چاناککاله ترکیه است. مادر تونا بازنشسته اداره ثبت املاک و پدر او معلم ریاضی است.

همسر واقعی اونور تونا بازیگر نقش علیهان
همسر واقعی اونور تونا بازیگر نقش علیهان

انور نیز فارغ التحصیل رشته اقتصاد است. او همچنین در کنسرواتور دانشگاه به یادگیری موسیقی سنتی ترک پرداخته و به ساز گیتار مسلط است.  انور از دوران ابتدایی در رشته های والیبال و بسکتبال فعالیت میکرده و در همین سال ها بازی در تئاتر را نیز آغاز کرده است.

او هنگام تحصیل در دانشگاه، ۴ سال به عنوان مدل حرفه ای فعالیت کرده و پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه، به یادگیری درس بازیگرى پرداخته است.
او در سال ٢٠١١ در سریال “حیات دوام ادیور” و در سال ٢٠١۴ در سریال “فیلینتا” ایفاى نقش کرد.

همچنین در سال ٢٠١۶ در سریال “جسور یورک” و در سال ٢٠١٨ در سریال “یاساک الما” بازى کرد. او در حال حاضر نیز در سریال “معجزه دکتر” در حال ایفاى نقش است.
انور مجرد است. اما به امروز روابط زیادی را تجربه کرده است. در سال ٢۰۱٢ تا ٢۰۱٣ با یاسمین کای آلن رابطه داشت و در سال ٢۰۱٣ با نیل آتش، بازیگر ترک دوست شد.
انور در سال ٢۰۱۵ تا ٢۰۱٧ رابطه خود را با سدا گوون، دیگر بازیگر ترک آغاز کرد و پس از مدتی از او جدا شد. او مدتی نیز با بازیگر ترک، ملیس کاراکوش دوست بود.
رنگ چشم انور تونا آبى، قد او ١٩۵ سانتى متر و وزنش ۸۵ کیلوگرم است.

همسر واقعی اونور تونا بازیگر نقش علیهان

اونور تونا مجرد است و تاکنون ازدواج نکرده است. اما گفته می شود علیهان و ییلدیز ( ادا اجه و اونور تونا) در پشت صحنه سریال سیب ممنوعه عاشق هم شده اند!!! و خبرنگاران آن ها را در با هم در چند مراسم دیده اند.

گفتنی است انور در سال ٢۰۱۵ تا ٢۰۱٧ رابطه خود را با سدا گوون، دیگر بازیگر ترک آغاز کرد و پس از مدتی از او جدا شد. او مدتی نیز با بازیگر ترک، ملیس کاراکوش دوست بود.


⇐ برای دیدن مطالب بیشتر به لینک بیوگرافی بازیگران ترکیه مراجعه کنید.


داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی سیب ممنوعه

بیوگرافی اونور تونا بازیگر نقش علیهان در سریال سیب ممنوعه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا