چهره هاسلبریتی خارجی

سیمگه خواننده ترک کیست ؟ + زندگینامه، عکس های شخصی و آدرس اینستاگرام

سیمگه خواننده ترک کیست به همراه بیوگرافی کامل و زندگینامه سیمگه سائین خواننده آهنگ یانکی همچنین عکس های شخصی و اینستاگرام و آهنگ های جدید. مدتی است که خواننده ای ترک در میان بسیاری از ایرانیان به شهرت و محبوبیت زیادی رسیده است. سنگه سائین (ساقین) با آهنگ یانکی بین ایرانیان معروف شد.

سیمگه خواننده ترک کیست
سیمگه خواننده ترک کیست

سیمگه سائین (Simge Sağin) 8 اوت ۱۹۸۱ (۱٧ مرداد ۱٣۶۰) در شهر شیشلی استانبول به دنیا آمده است. او خواننده، ترانه سرا و آهنگساز خوش صدای ترک است. مادر بزرگ مادری سیمگه اصالتی آلبانیایی دارد. مادر سیمگه اهل آرناووت و پدرش اهل آماسیا بوده و سیمگه فرزند دوم خانواده است. پدر سیمگه پس از بدنیا آمدن فرزند سوم خانواده، موزیک را رها کرد و بدنبال کار دیگری رفت.

سیمگه از ۱٢ سالگی نواختن گیتار و ساخت آهنگ را آغاز کرد و تصمیم گرفت تا شغل پدرش را دنبال کند. او با کمک و تشویق پدرش وارد کنسرواتور دولتی موزیک ترک دانشگاه فنی استانبول شد. طبق گفته ی سیمگه، او در دوران تحصیل بسیار متقلب بوده و تقلب هایش را بر روی پاهایش مینوشته یا داخل قلمش پنهان میکرده است. او گفته است که در درس ریاضی، فیزیک و شیمی استعدادی نداشته اما ادبیاتش خوب بوده است.

آغاز کار خوانندگی

سیمگه در دوران دانشگاه با موزیسین های مطرح ترک همچون علاالدین ساواشچی و صلاح الدین ایچای همکاری داشت. او در کار موسیقی تحت تاثیر سزن آکسو قرار گرفته است. سیمگه اولین کار حرفه ای خود را در ارکسترای زینب دیزدار (موزیسین ترک) آغاز کرد و پس از آن، ۴ سال با گلشن، ٢ سال با یاشار و ۱ سال با سردار اورتاچ به عنوان خواننده ی پشتیبان همکاری کرد. سیمگه در سال ٢۰۰٧ به همراه کیراچ، خواننده ی ترک به همخوانی آهنگی برای سریال Annem پرداخته بود. او به عنوان خواننده ی پشتیبان در ساخت آلبوم هایی همچون آلبوم zirve دمت آکالین ( ٢۰۱۰ ) و آلبوم ama bir farkla گلشن ( ٢۰۰٧) همکاری داشته است.

نامزد سیمگه

سیمگه مجرد است. او از سال ٢۰۱۴ تا ٢۰۱٨ با آهنگساز ترک، اوزان بایراشا رابطه داشت. سیمگه اخیرا در مصاحبه ای اعلام کرده است که قلبش خالی است و با کسی رابطه ندارد. اخیرا شایعاتی مبنی بر رابطه ی متین هارا، نویسنده ی ترک (دوست پسر سابق آدریانا لیما) وجود داشت که سیمگه در پاسخ به این اظهارات گفته است که با متین دیدار می کنم اما بین ما رابطه ی عاشقانه ای وجود ندارد.

او در مورد روابط عاشقانه ی قبلی خود نیز چنین گفته است:” خوب شد که بهم خیانت کردند، از زندگیم بیرون رفتند! ” او ادامه داده است:” مدت زیادی است که تنها هستم. یه چیزهایی رو می خوام بگم. کانال هام رو بازکردم و انرژیم رو منتقل کردم. کنجکاوم بدونم چه کسی قراره وارد زندگیم بشه”. طبق گفته ی سیمگه، اگر مرد می شد چشم چرانی میکرد.

او عاشق موسیقی رپ است و طرفدار خواننده ی رپ ترک، ایزل است. او گفته است که اگر پروژه ی مشترکی با ایزل داشته باشد می تواند از خوشحالی گریه کند.

سیمگه خواننده ترک کیست -
سیمگه خواننده ترک کیست –

سرگرمی های سیمگه

سیمگه هر وقت فرصت داشته باشد، ورزش پیلاتس، کاردیو و تنیس انجام میدهد و به رژیم غذایی خود دقت می کند. او عاشق باقلا و گریپ فروت است. او آشپزی را بسیار دوست دارد و هر وقت زمان داشته باشد حتما آشپزی می کند.

طبق گفته ی سیمگه، او مدام پیشنهاد بازیگری دریافت می کند اما در حال حاضر برنامه ای برای اینکار ندارد. رابطه ی او با نقاشی بسیار خوب است و پدربزرگش نیز از نقاشان قدیمی بوده است. او در زمان های بیکاریش به نقاشی کردن، خواندن کتاب و تماشای فیلم می پردازد.

آدرس اینستاگرام

instagram.com/simgesagin

آلبوم ها و آهنگ ها

هنگامیکه سیمگه با سردار اورتاچ کار میکرد، با اردم کینای ملاقات می کند و اردم به سیمگه قول می دهد تا در انتشار اولین آلبومش به او کمک کند.

سیمگه اولین آلبوم خود بنام Yeni cikti را در سال ٢۰۱۱ و به کمک امره کینای روانه ی بازار کرد اما آنطور که انتظار داشت با استقبال مردم مواجه نشد. شهرت اصلی سیمگه در سال ٢۰۱۵ و پس از انتشار تک آهنگ Mis Mis رقم خورد. این آهنگ به مدت ۴ هفته در صدر لیست بهترین آهنگهای پاپ ترکیه قرار گرفت. از سال ٢۰۱۵، آهنگ های سیمگه جزو بیشتری کار های پخش شده در رادیو و تلویزیونی ترکیه بوده است. سیمگه سه جایزه ی پروانه ی طلایی، دو جایزه از سوی جوایز موزیک رادیو بوعازجی و چندین عنوان دیگر را دریافت کرده است.

به دنبال انتشار آهنگ های Yanki وBen Bazen، به شهرت این خواننده ی زیبای ترک بیش از پیش افزوده شد و نام او جزو سه خواننده ی برتر چارت های موسیقی قرار گرفت بطوریکه آهنگ Opucem (خواهم بوسی) جایگاه شماره ۱ بهترین آهنگ های ترکیه را از آن خود کرد. اولین آلبوم استدیویی سیمگه بنام Ben bazen در سال ٢۰۱٨ منتشر شد. این آلبوم از سوی کارشناسان موسیقی به دلیل سبک موزیک متفاوت آن مورد تحسین قرار گرفت.

سائین در سال ٢۰۱۶ به مناسبت قهرمانی تیم بشیکتاش در سوپر لیگ ترکیه، در ورزشگاه Vodafone arena اجرای برنامه داشت. او دو ماه بعد کاورد آهنگ بالوودی Badtameez Dil فیلم Yeh Jawaanj Hai Deewani بنام Kamera را روانه ی بازار کرد. ویدیو کلیپ این آهنگ، ٢۰۰ هزار لیره برای سیمگه هزینه داشت. این ویدئو کلیپ توانست عنوان نامزد بهترین موزیک ویدئو را از سوی جشنواره ی جوایز پروانه ی طلایی بدست بیاورد.

او همچنین به عنوان بازیگر میهمان در فیلم همه چیز از عشق است حضور داشته است. نقش های اصلی این فیلم را شکرو اوزییلدیز و هانده دوغان دمیر بر عهده داشتند.

٢۰۱٨- آلبوم Ben Bazen

٢۰۱۴- آهنگ Bip Bip

٢۰۱۵- آهنگ Mis Mis

٢۰۱۶- آهنگ Yanki

٢۰۱۶- آهنگ Kamera

٢۰۱٧- آهنگ Prens & Prenses

٢۰۱٧- آهنگ ?uzulmedin mi

٢۰۱٩- آهنگ Ne zamandir به همراه اوزان دوغولو

٢۰۱٩- آهنگ As Bayraklari

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا