چهره هاسلبریتی ایرانی

شبنم مقدمی بازیگر نقش توران در سریال دوپینگ کیست؟ + بیوگرافی و عکس

شبنم مقدمی بازیگر نقش توران در سریال دوپینگ کیست؟ به همراه بیوگرافی و عکس های شبنم مقدمی همچنین آدرس پیج اینستاگرام این بازیگر. شبنم مقدمی از بازیگران موفق سینما و تلویزیون است. او به خصوص در سالهای اخیر نقش های درخشانی را بازی کرده است. مقدمی متولد ۳ فروردین ۱۳۵۱ در تهران است. وی دارای مدرک کارشناسی ادبیات فارسی و دانش‌آموخته آموزشگاه آزاد بازیگری امین تارخ است.

شبنم مقدمی بازیگر نقش توران در سریال دوپینگ
شبنم مقدمی بازیگر نقش توران در سریال دوپینگ

او فعالیت خود در رادیو را در سال ۷۷ با اجرای برنامه “خانهٔ کاغذی” به کارگردانی شهرام کرمی آغاز کرد و سابقه اجرا در برنامه‌هایی چون “هفت شنبه”، “خط خطیم، “کبوتری ناگهان” و “هفت ترانه” را داراست.

شبنم مقدمی به موازات رادیو، از دوران دانشجویی تئاتر را ادامه داد سپس وارد کلاس های امین تارخ شد و اولین بار سال ۷۶ نقش کوتاهی در سریال گل های آفتابگردان ایفا کرد. سال ۷۷ در فیلم زخمی اولین تجربه سینمایی را بدست آورد و سال ۸۴ با فیلم به نام پدر ابراهیم حاتمی کیا توجهات را به سمت خود جلب کرد.

بازی در سریال بیست قسمتی زیر تیغ در سال ۱۳۸۵ کنار بازیگرانی چون فاطمه معتمدآریا، آتیلا پسیانی و پرویز پرستویی خیلی زود او را به شهرت رساند. بازی در سریال سقوط یک فرشته سال ۹۰ و نقش روحی در سریال مدینه سال ۹۳ از جمله کارهای بیادماندنی ایشان است. خانم شبنم مقدمی در سال ۱۳۸۴ وقتی ۳۳ ساله بود با علیرضا آرا ۳۰ ساله که حالا بازیگر هم شده است ازدواج کرد، این زوج هنوز صاحب فرزندی نیستند.

وی به موازات فعالیت‌های رادیویی خود کار بازیگری در سینما را با فیلم “زخمی” (کامران قدکچیان، ۱۳۷۷) آغاز نمود و تاکنون در فیلم‌های از “صمیم قلب” (بهرام کاظمی، ۱۳۷۹)، به نام پدر (ابراهیم حاتمی کیا، ۱۳۸۴)، “پاداش سکوت” (مازیار میری، ۱۳۸۵) و “فرزند خاک” (محمدعلی آهنگر، ۱۳۸۵) و سینمایی “تنهایی” با حضور شهاب حسینی در سال ۱۳۹۰ نقش آفرینی کرده‌است.

اینستاگرام شبنم مقدمی

instagram.com/shabnammoghaddami


اسامی بازگران سریال دوپینگ + خلاصه داستان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا