گوناگون

شرایط وام ازدواج برای بار دوم ، وام ازدواج مطلقه ها و وام ازدواج مجدد در سال ۹۹

در این مطلب درباره نحوه دریافت شرایط وام ازدواج برای بار دوم و وام ازدواج مطلقه ها نوشته ایم. وام ازدواج آنطور که در رسانه ها گفته شده در سال ۹۹ به مبلغ ۵۰ میلیون برای هر زوجین تعلق می گیرد. این وام در صورت تصویب نهایی از ابتدای سال به درخواست کنندگان و ثبت نام کنندگان پرداخت می گردد. درخواست کنندگان باید توجه داشته باشند وام ازدواج پنجاه ملیونی به تمامی زوج‌هایی که تا کنون وام ازدواج دریافت نکرده اند و تاریخ عقد آن ها از ۱ فروردین ۹۶ به بعد باشد تعلق می گیرد.

شرایط وام ازدواج برای بار دوم
شرایط وام ازدواج برای بار دوم

وام ازدواج مجدد

چنانچه ازدواج قبلی متقاضی قبل از سال ۸۷ بوده باشد و یا در ازدواج قبلی خود ( مهم نیست در چه سالی بوده باشد ) تسهیلات دریافت نکرده باشد، می تواند با رعایت قوانین برای ازدواج جدید خود وام ازدواج دریافت کند.

وام ازدواج برای بار دوم

متقاضیان دریافت وام ازدواج ۵۰ میلیونی در سال ۹۹ چنانچه برای بار دوم تصمیم به گرفتن وام دارند باید توجه کنند که اگر در ازدواج اول وام دریافت نکرده اند و همچنین از تاریخ ازدواج دوم آنها بیش از ۲ سال نمی گذرد، می توانند وام دریافت کنند.

وام ازدواج مطلقه ها

همه افرادی که در ازدواج اول خود وام ازدواج خود را نگرفته اند و در صورتی ازدواج دوم آن‌ها گرفته است و بیشتر از ۲۴ ماه از تاریخ آن نگذشته باشد می توانند وام ازدواج دریافت کنند. به این معناست که زوجینی که در ازدواج اول خود وام ازدواج دریافت کرده اند نمی توانند در ازدواج دوم شان وام ازدواج بگیرند.

شرایط دریافت وام ازدواج برای بار دوم محدودیت سنی ندارد و صرفا به جوانان و کسانی که برای اولین بار ازدواج می کنند اختصاص داده نمی شود.

به توجه به این که سامانه وام قرض الحسنه ازدواج بانک مرکزی از سال ۸۸ به وجود آمده است و خبری از وام های ازدواج در سال های قبل از آن وجود نداشته است بعضی از افرادی که ازدواج قبلی آن‌ها در سال های ۸۷ و قبل آن صورت گرفته است می توانند برای ازدواج جدید خود در سامانه بانک مرکزی برای دریافت وام ازدواج ثبت نام کنند.

نتیجه می شود که اگر فردی بعد از جدایی و متارکه در ازدواج اولش قصد ازدواج دوباره داشته باشد می تواند از وام ازدواجش در ازدواج دوم خود استفاده کند.


همچنین بخوانید:

مدارک وام ازدواج ۵۰ میلیونی در سال ۹۹+ شرایط ضامن و مبلغ اقساط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا