چهره هاسلبریتی ایرانی

شغل جدید الناز شاکردوست در قرنطینه کرونا! + عکس

شغل جدید الناز شاکردوست در قرنطینه کرونا به همراه عکس جالبی از الناز شاکردوست در لباس عجیب همچنین اطلاعات جدید و تکمیلی در این مطلب. الناز شاکردوست در روزهایی که بسیاری از مشاغل تعطیل هستند و در قرنطینه به سر می برند دست به فعالیت جالبی زده و آشپزی می کند! این بازیگر در این خصوص در پستی اینستاگرانی نوشته:

شغل جدید الناز شاکردوست در قرنطینه
شغل جدید الناز شاکردوست در قرنطینه

«در این ایام قرنطینه خانگی افراد سعی در خانه ماندن دارد و سرگرم شدن با کارهای مورد علاقه خود دارند. الناز شاکردوست هم این روزها با آشپزی کردن، ایام کرونایی را سپری میکند. او با انتشار پستی نوشت: قرنطینه از من یک سرآشپز ساخت…»

در ایام نوروز از الناز شاکردوست فیلم شبی که ماه کامل شد در تلویزیون به نمایش در آمد. فیلمی که با آن این بازیگر توانست سیمرغ بهترین بازیگر زن نقش اول را از جشنواره فیلم فجر بگیرد.

الناز شاکردوست ۷ تیر ۱۳۶۳ در تهران به دنیا آمد. او فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش و طراحی صحنه از دانشگاه آزاد تهران مرکز و فوق لیسانس هنر از دانشگاه لندن در کشور انگلستان است. شاگردوست ۱۶۱ سانتی متر قد دارد. پدرش تاجر ابزار آلات صنعتی و مادرش خانم فاطمه محتشمی خانه دار می باشد، یک برادر بزرگتر بنام علی و یک خواهر کوچک تر از خود بنام الیکا دارد.

آنطور که خوود این بازیگر گفته از کودکی درسخوان بود به حدی که در رشته ریاضی و فیزیک با معدل ۱۹/۲۳ دیپلم گرفت و در کنکور هنر با رتبه ۱۱ رشته بازیگری تئاتر را برای ادامه تحصیل انتخاب کرد. شاکردوست بازیگری را با بصورت جدی از تئاتر دانشجویی شروع کرد. از همین تئاتر ها در سال ۱۳۸۲ وقتی ۱۹ ساله بود توسط کیومرث پوراحمد (کارگردان) برای بازی در فیلم گل یخ دعوت شد و با این فیلم اولین بار جلوی دوربین رفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا