سینماسینمای‌ایران

شهرزاد عبدالمجید بازیگر نقش نخست فیلم باشگاه زن ذلیلان شد

شهرزاد عبدالمجید بازیگر سریال پربیننده “در پناه تو” به جمع بازیگران باشگاه زن ذلیلان به نویسندگی و کارگردانی فرهاد طب نوری پیوست.
شهرزاد عبدالمجید ضمن آرزوی سلامتی برای اهالی هنر در این روزهای کرونایی به خبرنگار کولاک گفت : به دعوت دوست قدیمی و رسانه‌ای ام جناب آقای محمد کریمی جهت بازی در فیلم باشگاه زن ذلیلان پاسخ مثبت دادم و از هم اکنون برای حضور در این فیلم اعلام آمادگی می کنم.

بازیگر قدیمی تلویزیون با اشاره به اینکه باید در این روزهای کرونایی مردم را سرگرم کنیم اظهار داشت : تولیدات مختلف سینمایی و تلویزیونی با رعایت پروتکل های بهداشتی می‌تواند مانع حضور مردم در جمع‌های مختلف باشد چون از خروج آنان از منزل جلوگیری می‌کند.
بازیگر سریال در پناه تو ادامه داد: باشگاه زن ذلیلان یکی از این تولیدات است که می تواند موفق شود . به نظر من اگر این روند ادامه پیدا کند اتفاقات خوبی هم خواهد افتاد .
بازیگر سریال تب سرد به خبرنگار کولاک گفت : باشگاه زن ذلیلان فیلمنامه قرص و محکمی دارد و با حضور بازیگران حرفه‌ای و قدیمی بدون شک با استقبال روبرو خواهد شد .
شهرزاد عبدالمجید ضمن تشکر از برادران کریمی به خاطر دعوت برای حضور در این پروژه گفت : خوشحالم که بعد از چندین سال دوری، دیداری دوباره با فرزندان مرحوم عزت الله کریمی خواهم داشت. عمو عزت مرد متشخص و جنتلمن مطبوعات بود، که با رفتنش همه را عزادار نمود.
بازیگر سریال فقط به خاطر تو گفت : حضورم در این پروژه را تقدیم به روح پرفتوح این مرد بزرگ مطبوعات خواهم کرد و فکر می‌کنم دیگر بازیگران هم به عشق عمو عزت بازی در این فیلم را پذیرفتند و لاغیر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا