کلیپ داغ

شوخی عجیب رشیدپور با عروسک های بدل قالیباف و ظریف در برنامه اتفاق

شوخی عجیب رشیدپور با عروسک های بدل قالیباف و ظریف در برنامه اتفاق با عث تجب بسیاری از مخاطبین برنامه شد. ویدیوهای این عروسک ها را اینجا ببینید. ساخت چنین عروسک هایی با توجه به اینکه در شبکه من و تو چنین عروسک هایی برای مسخره کردن مسئولان نظام ساخته شده در برنامه داخلی اتفاق بسیار عچیب بود.

البته واکنش ها به این برنامه به حدی بود که رضا رشیدپور چند بار جدی و شوخی مجور به توضیح شد. این مجری یادآور شد چنین شوخی با همه چهره های سیاسی از همه جتاح ها صورت خواهد گرفت و ربطی به چهره های جناح خاصی ندارد.

برنامه «اتفاق» با اجرای رضا رشیدپور و تهیه‌کنندگی محمدرضا رضائیان جدیدترین برنامه تولیدی شبکه سه سیماست که پیش از این خبرهایی مبنی بر ضبط آن در حضور ۵۰۰ تا ۷۰۰ تماشاگر در استودیو، منتشر شده بود.

عروسک های بدل قالیباف و ظریف در برنامه اتفاق
عروسک های بدل قالیباف و ظریف در برنامه اتفاق

این برنامه در روزهای میانی اسفند ماه روی آنتن می‌رود و تا قبل از نوروز ۹۹ دو قسمت از آن به پخش می‌رسد. تاکنون چند قسمت از این برنامه تصویربرداری شده است و به همین دلیل هرچند ضبط آن به دلیل مواجهه با چالش کرونا و عدم امکان حضور تماشاگران در استودیو متوقف شده است تا شرایط برای ضبط دوباره مهیا شود، اما مشکلی برای پخش در قسمت‌های ابتدایی نخواهد داشت.

۲ قسمت از این برنامه به صورت عیدانه ضبط شده اما بعد از پایان تعطیلات ۱۳ روزه عید نوروز ۹۹ و در روزهای ۱۴ و ۱۵ فروردین روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

کارگردانی برنامه «اتفاق» را سیاوش صفاریان‌پور بر عهده دارد که معمولاً بیشترین برنامه‌های برند تلویزیون در حوزه‌های علمی به وی تعلق دارد و این برنامه هم قرار است رویکردی علمی در گفتگو با مهمانان داشته باشد.


پخش و تکرار برنامه اتفاق با اجرای رضا رشیدپور شبکه ۳ سیما

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا