سرگرمی

طالع بینی و فال جمعه ۹ اسفند ۹۸ | فال روزانه، فال شبانه، فال قهوه، فال حافظ ۹۸/۱۲/۹

در این مطلب درباره فال جمعه ۹ اسفند ۹۸ نوشته ایم. فال گرفتن و فال بینی از دیرباز مورد توجه بسیاری بوده است. در فال گرفتن برخلاف طالع بینی که جنبه علمی دارد، بخش سرگرمی و فان بسیار پر رنگ تر است. ما در این مطلب فال های پر کاربرد و پرطرفدار مثل فال روزانه و فال شبانه، فال قهوه و فال حافظ را منتشر کرده ایم.  ضمن تبریک و آرزوی شادی برای تمامی متولدین امروز، همه مخاطبان را دعوت به مطالعه فال امروز می کنیم.

فال جمعه 9 اسفند 98
فال جمعه ۹ اسفند ۹۸

فال روزانه

دوست عزیزی که ۹ اسفند به دنیا آمده ای… تولدت مبارک!

با آغاز سال جدید زندگیتان دوره ای از تغییرات و رشد شخصی در زندگیتان به پایان رسیده و برای مدتی در سکون و آرامش فرو خواهید رفت و این کاملا طبیعی است و حتی برایتان خیلی خوب خواهد بود. طبیعتا پس از هر دوره ای از رشد باید مدتی سکون و رکود را نیز تجربه کرد. خوشبختانه امسال پروژه ها و کارهای بزرگی که سال گذشته آغاز کرده بودید را با موفقیت به اتمام خواهید رساند و نتیجه زحمات پارسال خود را خواهید دید. از فرصتی که برای استراحت و آرامش برایتان به وجود آمده استفاده کرده و سپس برنامه ریزی های لازم را برای آینده و اهداف بعدی خود آغاز کنید. امسال فرصتی فوق العاده برای کنار گذاشتن عادت های بدی خواهد بود که پیش از این مانع رسیدن شما به برخی از اهداف و خواسته هایتان شده اند. سرمایه گذاری هایی که امسال انجام می دهید به هر اندازه و در هر زمینه ای که باشند تا چند سال منافع مادی زیادی را برای شما به همراه خواهند داشت. از وقت های آزادی که در بهار و تابستان آینده خواهید داشت برای رشد رابطه عاطفی خود نهایت استفاده را ببرید.

فال روزانه متولدین فروردین

امروز دلتان می خواهد به اوضاع زندگیتان سر و سامان بدهید و زندگیتان را مدیریت کنید. در این میان نگاهی هم به مدیریت زمان بیندازید و ببینید چکار باید بکنید تا هر روز بتوانید به تمام برنامه هایی که برای روزتان داشته اید برسید و زمان کافی برای انجام آنها داشته باشید. اولویت هایتان را مشخص کنید تا کارهایتان بهتر و راحت تر پیش بروند. امروز به طور غیر منتظره ای تحت فشار قرار گرفته و مجبور به ایجاد تغییراتی در برنامه هایتان خواهید شد، خودتان را با این تغییرات تطبیق دهید و آن چه را که نمی توانید تغییر دهید بپذیرید. سعی نکنید فشارهایی که مجبور بوده اید در طی روز تحمل کنید را با عصبانیت و بداخلاقی با همسر و فرزندانتان تخلیه کنید، این کار هیچ کمکی به شما نخواهد کرد.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

وقتی بچه بودید برای آینده خود چه رویاهایی در سر داشتید؟ می خواستید چه کاره شوید و چگونه زندگی کنید؟ تا چه حد به این آرزوهایتان رسیده اید؟ امروز کمی فکر کنید و ببینید چطور می شود به بقیه آرزوهایتان نیز برسید. یک مشکل احساسی حل نشده امروز بالاخره سر باز کرده و باعث می شود از کسانی که باعث ایجاد این احساس ناخوشایند در وجود شما شده اند فاصله بگیرید و رابطه خودتان با آنها را به چالش بکشید. این که شما با چه کسانی روابط اجتماعی برقرار کنید کاملا به خودتان بستگی دارد و اگر بخواهید برخی روابط را از زندگی خود خط بزنید مختار هستید، اما همیشه ساختن هرچند دشوارتر، اما لذت بخش تر از خراب کردن است.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز اگر کمی احتیاط به خرج دهید هیچ اشکالی ندارد و در واقع حتی به نفعتان خواهد بود. شما گاهی خیلی راحت به دیگران اعتماد می کنید و حتی در برابر موقعیت ها و اشخاصی که برای اولین بار در برابرتان قرار می گیرند بیش از حد خوش بین هستید. سعی کنید در هر زمینه ای و به ویژه در مورد روابط اجتماعی کمی محتاطانه رفتار کنید. کمی بیشتر فکر کنید و به خودتان وقت بدهید تا آگاهانه انتخاب کنید. خوشبختانه در حال حاضر شما درک بیشتری از احساسات اطرافیان خود دارید و همین موضوع باعث محبوبیت بیشتر شما در محل کارتان شده است. شاید این زمانی خیلی خوب برای رفع تنش ها و درگیری های قدیمی باشد.

فال روزانه متولدین تیر

با وجود این که رویاهایی که در رابطه با مسافرت و ادامه تحصیل دارید ممکن است کمی دور از دسترس به نظر برسند، تلاش برای به دست آوردن رویاهایتان قطعا ارزش انرژی و زمانی که صرف آن می کنید را خواهد داشت. خوشبختانه در حال حاضر شما نگرشی مثبت به آینده و رشد شخصیتان دارید و اهدافتان برایتان ارزش و اهمیتی فوق العاده پیدا کرده اند و آماده اید هر کاری که در حد توانتان باشد را برای رسیدن به آنها انجام دهید. حرف هایی هستند که دلتان می خواهد به اطرافیانتان بگویید، اما برای جلوگیری از دلخوری و درگیری ترجیح می دهید سکوت کنید. باور کنید گفتن این حرف ها به نفعتان تمام خواهد شد و اثرات مثبتی روی زندگیتان خواهد گذاشت.

فال روزانه متولدین مرداد

تصمیماتی که اکنون می گیرید می توانند تا ماه ها روی وضعیت اقتصادی شما را تحت تأثیر قرار دهند. تغییراتی غیر منتظره در زمینه شراکت های تجاری و سرمایه گذاری های شما ایجاد خواهند شد و برای این که از افت و پسروی جلویری کنید باید احتیاط بسیاری به خرج دهید. امروز احساسات بیان نشده شما اهمیت زیادی دارند و نباید آنها را نادیده بگیرید و هر کاری که برای تخلیه این انرژی درونی لازم می دانید را باید بدون به خطر انداختن آینده خود انجام دهید. اگر طرف مقابلتان شما را محکوم به این کرد که در رابطه عاطفیتان محافظه کار هستید تعجب نکنید، اما چه اشکالی دارد اگر هر گاه لازم دیدید در رابطه خود کمی محتاطانه پیش بروید؟!

فال روز متولدین شهریور

مادرتان از گذشته تا به حال تأثیر زیادی روی افکار، احساسات و رفتارتان داشته است اما امروز تحت تأثیر ماهی که به دنیا آمده است ممکن است اختلافاتی بین او و شما پیش بیاید. اگر برج هایتان با هم همخوانی داشته باشند جای هیچ گونه نگرانی نیست، در غیر این صورت سعی کنید کمی بیشتر او را درک و تحمل کنید. اگر احساس می کنید که در رابطه عاطفیتان طرف مقابل ما سعی در کنترل شما دارد تمام کردن این رابطه قطعا بهترین راه حل برای این مشکل نخواهد بود. اما اگر تمام تلاش هایتان برای از بین بردن این معضل آزار دهنده بی نتیجه بوده اند می توانید به این گزینه هم به عنوان آخرین راه حلتان فکر کنید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز کمی به خودتان و وضعیت سلامتیتان توجه کنید. شما خوب می دانید که سلامتی چیزی نیست که فقط گاهی لازم باشد به آن توجه کرد و همیشه باید به آن دقت کنید. کمی به برنامه روزانه خودتان نگاه کنید و ببینید کارهایی که انجام می دهید چه اثراتی روی سلامتتان خواهند گذاشت و چه تغییراتی باید در کارها و عادات خود ایجاد کنید تا در بهترین وضعیت جسمانی و البته روحی قرار بگیرید. تغییراتی غیر منتظره در رابطه عاطفیتان می توانند به صورتی غافلگیر کننده روی زندگی شما تأثیر بگذارند. تغییراتی که دارند در زندگیتان به وجود می آیند را بپذیرید و آینده را در جهتی که خودتان می خواهید پیش ببرید.

فال روزانه متولدین آبان

هیچ آرزویی آنقدر بزرگ نیست که نتواند به حقیقت بدل شود و هیچ گاه برای دست یافتن به هیچ رویایی دیر نیست. شاید سودای انجام کاری بزرگ و یا پیشرو بودن در زمینه ای به خصوص و یا معروف شدن را در سر داشته باشید. آن چه می خواهید هر چیزی که باشد اگر خودتان را باور داشته باشید و برای رسیدن به آن تلاش کنید بی شک محقق خواهد شد، به ویژه آن که امروز بخت نیز با شما یار است. اجازه ندهید آنهایی که با انرژی منفی خود قصد متوقف کردن شما را دارند جلویتان را بگیرند، اگر خودتان فکر می کنید که می توانید به آنچه می خواهید برسید، قطعا همین طور خواهد شد. سعی کنید در مسیرتان با کسانی همراه شوید که به شما ایمان دارند.

فال روزانه متولدین آذر

امروز این شانس را خواهید داشت که توسط شخصی که سال ها از شما بزرگ تر است و برای شما ارزش و اهمیت بسیاری قائل است کمک و هم فکری هایی دریافت کنید که حالتان را خیلی بهتر خواهند کرد. از این که نظرش را بپرسید و از او تقاضای کمک کنید خجالت نکشید و مطمئن باشید که او هم اگر بتواند کاری برای شما انجام دهد خیلی خوشحال خواهد شد؛ عشق و محبتی که از صمیم قلب به شما بخشیده می شود را با آغوش باز پذیرا باشید. امروز همچنین می تواند روز بسیار خوبی برای حل یک مشکل طولانی مدت که با عشق زندگیتان داشته اید باشد. البته نمی شود انتظار داشت همه چیز یک روزه حل شود، به خودتان کمی زمان بدهید.

فال روزانه متولدین دی

امروز شاید در فکر این باشید که چه رویاها و اهدافی داشته اید که فشار و سختی های زندگی باعث شده اند آنها را فراموش کرده و یا به انتخاب خودتان بیخیالشان شوید. کمی فکر کنید، وقتی کودک بودید می خواستید چکار کنید و چه آرزوهایی برای خود داشتید. آیا همان شخصی شده اید که همیشه می خواسته اید؟ اگر جوابتان منفی است هنوز هم برای این که به مسیری که شما را به سمت اهداف و خواسته هایتان پیش خواهد برد برگردید دیر نشده است. امروز حس ششم شما می تواند خیلی خوب راهنماییتان کند و ایده های فوق العاده ای را به ذهنتان بیاورد، اما اگر می خواهید دیگران را نیز با خود همراه کنید باید تا اواسط هفته صبر کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز شاید ذهنتان درگیر مسائل مالی باشد. اگر چیزی هست که دلتان می خواهد بخرید یا انجام دهید اما پول کافی برای آن را ندارید هیچ گزینه دیگری جز پس انداز جلوی رویتان نیست. شما باید یاد بگیرید که چطور پول پس انداز کنید، از همه این ها که بگذریم بالاخره دیر یا زود دوران بازنشستگی فرا خواهد رسید و باید اندوخته کافی برای آن روزهایتان هم داشته باشید. شاید به نظرتان هنوز خیلی برای این کار زود باشد، اما زئد شروع کردن اهمیت خیلی زیادی دارد. در مقابل تغییراتی که دارند در زندگیتان ایجاد می شوند مقاومت نکنید، این کار تنها باعث آشفتگی بیشتر اوضاع خواهد شد؛ پس بر موج تغییرات سوار شده و پیش بروید.

فال روز متولدین اسفند

امروز حتما برای رسیدگی به سلامت خود وقت بگذارید. آیا شما به اندازه کافی استراحت می کنید؟ غذاهای سالم و ویتامین های لازم برای بدنتان را می خورید؟ ورزش می کنید وهر وقت لزم باشد به دکتر می روید؟ همه این چیزها به شما کمک خواهند کرد که یک زندگی سالم و طولانی داشته باشید. ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است، همین حالا دست به کار شوید. اکنون دیگر زمان آن رسیده است که خودتان را از شر رابطه اشتباهی که در آن گیر افتاده اید و دیگر نمی توانید آن را برای حتی یک روز تحمل کنید خلاص کنید. هیچ گاه اجازه ندهید که در رابطه عاطفی نقش یک قربانی را ایفا کنید، مهربانی و از خود گذشتگی باید دو طرفه باشد.

فال قهوه

فروردین: برج : دعوا _ ترس _ مقاومت _ ناامیدی.

اردیبهشت: کرم : گرفتاریهای کوتاه و کوچک, سعی کنید از شرش خلاص شوید.

خرداد: گردن بند پاره : قهر و جدائی – فاصله .

تیر: ساعت :نشان قلب است, معنای احساسات و عواطف انسانی را میدهد.

مرداد: پنجره باز : یک گرفتاری, اما با عاقبت خوش.

شهریور: کوزه : به وصال رسیدن – همبستر شدن نزدیکی.

مهر: سگ : دوستانی مهربان و وفادار – دریافت خبری خوب.

آبان: باز : آسایش – شادی – بشارت دادن – رسیدن به مراد و یافتن مال.

آذر: سنجاب : جمع کردن میحتاج برای روز مبادا _ زرنگی.

دی: زنگوله : بگو مگو – دعوا و مرافعه – بگو مگو با اقوام و خویشان, صبور باشید.

بهمن: شلوار : آبرو و حیثیت – سعی کنید خود را حفظ کنید در غیر این صورت مشکلات شما دوچندان می شود.

اسفند: مسواک : مال خود را در راه خویشان و بستگان, بخشش و احسان می کنید.

 

فال حافظ

فال جمعه 9 اسفند 98 + فال حافظ با تعبیر
فال جمعه ۹ اسفند ۹۸ + فال حافظ با تعبیر

فال حافظ امروز فروردینی ها

شعر:
گر تیغ بارد در کوی آن ماه
گردن نهادیم الحکم لله
آیین تقوا ما نیز دانیم
لیکن چه چاره با بخت گمراه

تعبیر:
بسیار انسان مصممی هستید حتی اگر سنگ هم از آسمان ببارد کاری را که اراده کرده اید به پایان می رسانید. در برابر حکم الهی تسلیممحض هستید. روش تان راه درستی است برای همین خیلی زود به تیجه می رسید. در برابر گناه می ایستید و شیطان را لعنت می کنید. برای رسیدن به حاجت باید راهی سخت و دشوار را تحمل کنید.

فال حافظ امروز اردیبهشت

‌‏
شعر:
به آب روشن می عارفی طهارت کرد
علی الصباح که میخانه را زیارت کرد
همین که ساغر زرین خور نهان گردید
هلال عید به دور قدح اشارت کرد

تعبیر:
رو به سوی خدا آورید آن وقت دلتان آرام می گیرد و طهارت روح و روان پیدا می کنید. نماز را سر وقت بخوانید تا در بهشت قصر و حور و پری نصیبتان شود. این اضطراب زمانی از بین می رود و به مقصودتان می رسید که عاری از گناه باشید.

 

فال حافظ امروز خردادی ها

شعر:
از سر کوی تو هر کو به ملالت برود
نرود کارش و آخر به خجالت برود
کاروانی که بود بدرقه‌اش حفظ خدا
به تجمل بنشیند به جلالت برود

تعبیر:
از نادانی و جهالت خلاص می شوی. راهت را پیدا می کنی اما کمی سختی و ملامت می کشی. هر کسی تا سختی نکشد به راحتی نخواهند رسید. فردی کاردان کمکت می کند تا تو به کمال و جمال برسی. هیچ کس از آینده ی خود خبر ندارد ولی تو آینده ای روشن داری که به تمام نیات دل خود می رسی.

فال حافظ امروز تیرماهی ها

شعر:
دوش از مسجد سوی میخانه آمد پیر ما
چیست یاران طریقت بعد از این تدبیر ما
ما مریدان روی سوی قبله چون آریم چون
روی سوی خانه خمار دارد پیر ما

تعبیر:
راهی را که می روید درست است از تدبیر و اندیشه ی خودتان استفاده کنید. به زیارت کعبه مشرف می شوید. به زودی در جمعی حاضر می شوید که تقدیر و اینده ی شما در آنجا رقم زده می شود و به نشانه هایی دست پیدا می کنید که بسیار خوب است. پرهیزگار باشید تا از تیر بلا در امان بمانید.

فال حافظ امروز مردادی ها

شعر:
عمریست تا به راه غمت رو نهاده‌ایم
روی و ریای خلق به یک سو نهاده‌ایم
طاق و رواق مدرسه و قال و قیل علم
در راه جام و ساقی مه رو نهاده‌ایم

تعبیر:
آفرین بر شما که در زندگیتان ریا و دورویی وجود ندارد و پایه و بنیاد زندگی را بر مبنای مهر و محبت گذاشته اید. اما چندی است که چشم به راه و منتظر خبری هستید. به عافیت و سلامت می رسید و مقامتان روز به روز بالاتر می رود. همیشه امیدوار باشید . چشم طلب فقط از خدا داشته باشید که او بشارت رسیدن حاجت و مراد را به شما می دهد.

فال حافظ امروز شهریوری ها


شعر:
خرم آن روز کز این منزل ویران بروم
راحت جان طلبم و از پی جانان بروم
گر چه دانم که به جایی نبرد راه غریب
من به بوی سر آن زلف پریشان بروم

تعبیر:
آرزویی دارید که رسیدن به آن را محال می دانید و مدام به خودتان می گوئید که این کار انجام نمی شود. خودتان را بیمار و رنجور کرده اید و غصه می خورید. نذری کرده اید و متوسل به ائمه شده اید. با خود عهدی بسته اید که اگر انجام شود، تولد دیگری می یابید. انسان های مؤمنی به شما کمک می کنند تا غم این ایام را آسان تر تحمل کنید و از این ورطه نجات یابید و به ستاره ی بخت و اقبال خودتان برسید.

فال حافظ امروز مهرماهی ها

شعر:
شب وصل است و طی شد نامه هجر
سلام فیه حتی مطلع الفجر
دلا در عاشقی ثابت قدم باش
که در این ره نباشد کار بی اجر

تعبیر:
زمان هجران به سر آمده و صبح صادق دمیده است. شب سیاه به پایان رسیده و حالا نوبت تو می باشد به عهدی که بسته ای عمل کنی. نگرانی که دوباره همه چیز به هم بریزد و از وصال یار بی بهره بمانی. دیگر طاقت هجران نداری.

فال حافظ امروز آبانی ها

‌‏
شعر:
صبا وقت سحر بویی ز زلف یار می‌آورد
دل شوریده ما را به بو در کار می‌آورد
من آن شکل صنوبر را ز باغ دیده برکندم
که هر گل کز غمش بشکفت محنت بار می‌آورد

تعبیر:
به قولی که به خودت داده ای عمل کن وگرنه غم به دنبال می آوری. اگر این کار را کنی خانه ی دلت روشن می شود. دیگر ترسی از مشکلات نداری، قاصدی خبری برایت می آورد که در آن خبر از لطف و بخشش است. تعجب نکن در اراده ی خداوند هر چیزی امکان پذیر است.

فال حافظ امروز آذری ها

شعر:
درخت دوستی بنشان که کام دل به بار آرد
نهال دشمنی برکن که رنج بی‌شمار آرد
چو مهمان خراباتی به عزت باش با رندان
که درد سر کشی جانا گرت مستی خمار آرد

تعبیر:
دنیا پستی و بلندی های زیادی دارد. گاهی خوب و گاهی بد، گاهی خزان و گاهی بهار در هر صورت تو فقط به دوستا ها بیاندیش تا التیام دل بی قرار دیگران باشی. بدون دوست خود را تهی می دانی از خدا می خواهی همین چند صباحی را که زنده هستی در کنار دوست باشی و با دوست بمیری.

فال حافظ امروز دى ماهی ها

شعر:
چو دست بر سر زلفش زنم به تاب رود
ور آشتی طلبم با سر عتاب رود
چو ماه نو ره بیچارگان نظاره
زند به گوشه ابرو و در نقاب رود

تعبیر:
هر تیری که می اندازی به سنگ می خورد و نمی توانی به مراد دلت دست پیدا کنی. گاهی برای تفریح کارهایی می کنی که خیلی زود هم پشیمان می شوی. اصلا” فکر نمی کردی که راه عشق اینقدر سخت باشد. از خدا بخواه تا راه راست را به تو نشان دهد تا بتوانی راحت تر به معشوق برسی.

فال حافظ امروز بهمنی ها

شعر:
ای آفتاب آینه دار جمال تو
مشک سیاه مجمره گردان خال تو
صحن سرای دیده بشستم ولی چه سود
کاین گوشه نیست درخور خیل خیال تو

تعبیر:
از زمانی که به دنیا آمدید تا آخر عمر خویش روی بدی را نخواهید دید. چهره و طینت زیبایتان ورد زبانهاست پس چرا غمگین شده اید و اینقدر اشفته حالید. دست از قهر و کینه بردارید که فالتان بسیار فرخنده است. پیشقدم شوید، مژده ای به شما می دهند و حق وفا را به جا آورید.

فال حافظ امروز اسفندی ها

شعر:
سحر بلبل حکایت با صبا کرد
که عشق روی گل با ما چه‌ها کرد
از آن رنگ رخم خون در دل افتاد
و از آن گلشن به خارم مبتلا کرد

تعبیر:
خود کرده را تدبیر نیست. همت کن از دوست کمک بخواه. ریا و حیله را کنار بگذار و راه راست را پیش بگیر آن وقت می بینی که چطور خداوند به راحتی بلایا را برطرف می کند. تو هم به خودت بیا با خدا عهد و پیمان ببند تا به فر دولت برسی.

 فال شبانه

فال جمعه 9 اسفند 98 + جزئیات
فال جمعه ۹ اسفند ۹۸ + جزئیات

متولیدن فروردین

میزان انرژی امروز شما ۶۴ %
ستاره شما ۱۶۵ غربی (مریخ)
فال: برنامه بریزید.
یک تقویم سررسید برای خود داشته باشید و برای خودتان روی آن برنامه ریزی کنید. کارهایی را که از صبح تا شب می خواهید انجام دهید را در صفحه مخصوص هر روز یادداشت کنید. کنار آنهایی که انجام می شوند یک تیک بزنید.
قبل از خواب کمی مطالعه کنید.

متولدین_اردیبهشت

میزان انرژی امروز شما ۵۴ %
ستاره شما ۱۳۱ شمال (زهره)
فال: کمی بیشتر تلاش کنید.
انگیزه اهمیت زیادی دارد. اگر برای ۸ ساعت کار کردن در محل کار به شما حقوق می دهند، فقط به خاطر اینکه حقوق می گیرید کار نکنید. بیشتر از آن ۸ ساعت کار کنید چون گاهی اوقات لازم است. و بعضی وقت ها لازم است حتی بدون گرفتن حقوق کار کنید.بعد از صرف شام پیاده روی کنید.

متولدین خرداد

میزان انرژی شما ۶۶ %
ستاره شما ۹۸ شمال غربی(عطارد)
فال: بیشتر از ۸ ساعت در روز کار کنید.
معمولاً آنهایی که بیشتر از ۸ ساعت در روز کار می کنند افراد موفقی هستند. این افراد حتی در منزل هم کارهایی برای انجام دادن دارند. کنار کار تحصیل هم می کنند و کنار تحصیل کار نیمه وقت انجام می دهند. اینها می توانند ناظر و مدیر باشند.از خوردن شکلات و شیرینی پرهیز کنید.

متولدین تیر

میزان انرژی شما ۵۷%
ستاره شما ۱۰۴ غربی (ماه)
فال: با شادی و رضایت کار کنید.
دستاوردها زمانی به دست می آیند که با روحیه ای بشاش کار کنید. شاد بودن را باید از محل کار به خانه و خانواده تان هم منتقل کنید.
کنار غذایتان سبزیجات میل کنید.

متولدین مرداد

میزان انرژی امروز شما ۶۲%
ستاره شما درجه ۶۱^ شمالی (خورشید)
فال: افرادیکه در محل کارتان هستند را دوست بدارید.
از غیبت کردن دوری کنید. به همه احترام بگذارید و مراعات حال همه را در محل کار بکنید. همکارانتان را مثل اعضای خانواده تان ببینید. با آنها با صداقت و مسئولیت پذیری رفتار کنید. از روغن زیتون بروی سالاد حتما استفاده کنید.

متولدین شهریور

میزان انرژی شما ۵۵%
ستاره شما ۷۵^ شمالی (ولکان)
فال: آراسته و سالم باشید.
غذاهای خوب و سالم بخورید. سخاوتمند باشید. محل کار را خانه دوم خودتان بدانید. افراد بالادست باید نگران کارمندان باشند. همه کارمندان باید بهداشت را به طور کامل رعایت کرده و ظاهری آراسته داشته باشند.
کنار غذایتان از لیمو ترش استفاده کنید.

متولیدن مهر

میزان انرژی امروز شما ۵۹ %
ستاره شما ۴۳ غربی (ونوس)
فال: رابطه های دوستی و صمیمی داشته باشید
یک واقعیت انکار ناپذیر در مورد انسان می گوید انسان فردی اجتماعی است و شادی که با حضور در جمع دوستانه به دست می آورد از راه دیگر نمی تواند کسب کند. یک دوستی ارزشمند داشته باشید نه اینکه با هر کسی دوست صمیمی باشید بلکه با افراد با ارزش از لحاظ اخلاقی ارتباط برقرار کنید افرادی که به شما آرامش می بخشند.
کنار غذایتان سبزی بخورید.

متولدین آبان

میزان انرژی امروز شما ۶۲ %
ستاره شما ۹۹ شمال (پلوتو)
فال: همیشه فهرستی از کارهایی که باید انجام دهید را تهیه و دنبال کنید
بسیاری از افراد موفق به دقت اموری که باید در هر روز انجام دهند را برنامه ریزی و دنبال می کنند. یادداشت کردن این موارد، آنها را در مرکز توجه شما قرار می دهند و احتمال انجام آنها را بسیار افزایش می دهند. این افراد بطور معمول هر شب، فهرستی از اموری که باید روز بعد انجام شود را تهیه و بر اساس اهمیت، آنها را اولویت بندی می کنند و خود را مقید می دانند که در ساعات اولیه روز بعد دو مورد نخست ذکر شده در فهرست را به انجام برسانند.بجای نوشابه از دوغ استفاده کنید.

متولدین آذر

میزان انرژی شما ۵۲ %
ستاره شما ۱۹۲ شمال غربی(مشتری)
فال: ذهن خود را درگیر موارد غیرضروری نکنید
افراد موفق تمرکز خود را بر تجربیات و مکالمات منفی قرار نمی دهند، اما از آنها درس می گیرند و تغییرات لازم را در روند کار خود ایجاد کرده و بر آنچه در همان لحظه رخ می دهد متمرکز می شوند. محققان دریافته اند که تمرکز حواس بهترین روش مبارزه با انتقاد از خود و احساسات منفی که می توانند مانع از موفقیت شوند است.
از خوردن غذاهای فست فودی پرهیز کنید.

متولدین دی

میزان انرژی شما ۵۶%
ستاره شما ۲۰۳ غربی (زحل)
فال: خطر پذیر باشید،شکست در هر اقدامی ممکن است یکی از نتایج حاصله باشد. اما افراد موفق از اشتباهات خود برای بهتر شدن و پیشرفت کردن درس می گیرند. ممکن است فکر کنیم که کاملا نسبت به نتیجه گام بعدی که بر می داریم آگاهیم، ولی اگر با شکست مواجه شدیم باید از آن درس بگیریم و به تدریج بتوانیم موانع بین خود و موفقیت را از بین ببریم.قبل خواب یک سیب میل کنید.

متولدین بهمن

میزان انرژی امروز شما ۵۷%
ستاره شما درجه ۱۰۷^ غرب (نپتون)
فال: بدون در دست داشتن کل اطلاعات قادر به تصمیم گیری کنید
با وجودیکه اطلاعات از اهمیت بسزایی برخوردارست، اما هیچوقت حصول اطمینان ۱۰۰% ممکن نیست، یا حداقل زمانی که حرکت به جلو مطلوب است این امکان وجود ندارد. بسیاری از افراد موفق اظهار می کنند که به ندرت به تمام اطلاعاتی که برای اخذ یک تصمیم نیاز است دسترسی دارند. البته تصمیم گیری بدون هیچ پایه و اساسی اصلا صحیح نیست، اما باید به جای انتظار طولانی مدت برای دستیابی به اطلاعات کامل، قادر بود بر اساس آنچه در دست است تصمیمی عقلانی و کارشناسانه اخذ کرد.
حبوبات را بیشتر میل کنید.

متولدین اسفند

میزان انرژی شما ۶۹%
ستاره شما ۵۱^ شمالی(اورانوس)
فال: سخاوتمند باشید،این ویژگی در واقع سرمایه گذاری در آنچیزی است که به عنوان کارما شناخته می شود. به افرادی که با مشکلات درگیر هستند فکر کنید. شاید کمک شما به آنها زندگی ایشان را تغییر دهد و نتیجه آن در زندگی شما نمود پیدا کند.چای سبز را بیشتر میل کنید.


⇐ برای دیدن موارد بیشتر در خصوص فال به لینک برچسب های فال و طالع بینی و همچنین فال روزانه مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا