چهره هاسلبریتی ایرانی

عارفه معماریان بازیگر نقش طاهره در پایتخت ۶ کیست؟ + بیوگرافی و عکس های بدون گریم

عارفه معماریان بازیگر نقش طاهره در پایتخت ۶ کیست؟ به همراه عکس های بدون گریم عارفه معماریان دختر محمود نقاش که ارسطو عاشقش شد. سریال پایتخت ۶ که این شب ها در حال پخش می باشد دارای چند شخصیت جدید است.

یکی از این نقش ها طاهره دختر محمود نقاش است که پیش از این در فصل های قبل فقط اسمش را شنیدیم و چهره بازیگر را ندیدیم. در این فصل نقش طاهره دختر محمود نقاش را بازیگری به نام عارفه معماریان ایفا می کند که شخصیت ارسطو این بار عاشق او می شود.

عارفه معماریان متولد سال ۱۳۷۰ در مشهد می باشد و ۲۹ سال سن دارد  او بازیگری را با تئاتر از سال ۹۰ شروع کرده است . اولین حضور حرفه ای او در سینما حضورش در سریال مانکن در نقش بهار, خواهر کاوه بود . او حال در سریال پایتخت که یکی از محبوب ترین و پربیننده ترین سریال ها می باشد ایفای نقش کرده است.

عارفه معماریان بازیگر نقش طاهره
عارفه معماریان بازیگر نقش طاهره

فصل ششم مجموعه پرطرفدار «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم، با طراحی از محسن تنابنده در ۱۵ قسمت از اول نوروز ۹۹ بر روی آنتن شبکه اول سیما رفته است.

قصه سریال پایتخت ۶ با فوت بابا پنجعلی آغاز می‌گردد و روح پنجعلی در سریال حضور دارد و اعضای بدن او اهدا می‌گردد. بهبود فریبا پس از سال‌ها به ایران بازمی‌گردد اما ماجراهایی برایش پیش می‌آید که فهیمه را از شوهرش دلسرد می‌کند. بهتاش که در فصل ۵ بیکار و آس و پاس بود حالا دروازه‌بان باشگاه فوتبال نساجی مازندران شده‌است و سیاسی شدن نقی معمولی شخصیت اصلی قصه یکی از دیگر جذابیت‌های سریال است.

در این سریال محسن تنابنده، ریما رامین‌‌فر، احمد مهران‌‌فر، مهران احمدی، هومن حاجی‌عبداللهی، بهرام افشاری، نسرین نصرتی، سارا و نیکا فرقانی، عطیه جاوید، سلمان خطی، ابوالفضل رجبی، غلامعلی رضایی ، عارفه معماریان ، عاطفه باقری به عنوان بازیگر حضور دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا