تلویزیونسریالسریال‌ایرانی

عاقبت جدال خسرو مهرگان و مهراد مستوفی بر سر مهربانو در سریال از یادها رفته

مجله اینترنتی کولاک: مخاطبان سریال از یادها رفته منتظر نتیجه جدال خسرو مهرگان و مهراد مستوفی در قصه سریال هستند! این مجموعه در شب های ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما پخش می شود. در این سریال حسین یاری در نقش خسرو مهرگان ظاهر شده و رضا یزدانی نقش مهراد مستوفی را عهده دار است. رضا یزدانی خواننده ای است که در چند سریال و فیلم نقش های کوتاهی داشته و حالا با این نقش بیشتر دیده می شود. همچنین آهنگ های میانی این سریال را رضا یزدانی خوانده است.

 

عاقبت جدال خسرو مهرگان و مهراد مستوفی بر سر مهربانو
عاقبت جدال خسرو مهرگان و مهراد مستوفی بر سر مهربانو

داستان سریال از یادها رفته در قسمت های اولیه شکل گرفته است. موضوع اصلی مجموعه عشق خسرو مهرگان به مهربانو با بازی هلیا امامی است و در این راه باید با مهراد مستوفی که او نیز دل در گرو مهربانو دارد جدال کند.

نقش مهم دیگر این سریال را فروغ با بازی میترا حجار بر عهده دارد. فروغ پزشکی است که در فرانسه درس خوانده و و پس از بازگشت به ایران به دلیل ناآشنایی از وضعیت کشور و آداب رسوم آن دچار بحران شدیدی شده است.

موضوعاتی مانند کشف حجاب، ماجرای مسجد گوهرشاد و تریاک در دوران پهلوی اول هم در سریال جریان دارند و کاراکترهای مجموعه با آنه دست و پنجه نرم می کنند.

 


بیشتر بخوانید:

اسامی بازیگران سریال از یادها رفته+خلاصه داستان و عکس بازیگران


 

ماجرای اصلی اما همانطور که گفته شد جدال خسرو مهرگان و مهراد مستوفی است. دو شخصیتی که به لحاظ مالی و موقعیت اجتماعی در سطح بالایی قرار دارند. کشمکش این دو تا قسمت های پایانی سریال ادامه خواهد داشت. روند قصه طوری است که گمان می رود خسرو مهرگان به مهربانو بیشتر نزدیک است و این دو به وصال هم خواهند رسید اما مهراد مستوفی احتمالا قصد جان یکی از این دو را خواهد داشت.

برخی معتقدند قصه از جایی شبیه به ماجرای عشقی سریال شهرزاد و جدال فرهاد و قباد خواهد شد. باید دید در ادامه چه اتفاقاتی بر سر کارکترهای سریال رخ خواهد داد.

مخاطبین این سریال می توانند نظرات و همچنین پیش بینی خود را از قصه سریال از یادها رفته در قسمت کامنت ها مطرح کنند.

نوشته های مشابه

۳ دیدگاه

  1. واقعا من الان مجانی دادن دیدم واقعا اگر نویسنده شو ببینم….. توافکارش تا ۱۴بیشتر ندیدم حالم بد شد آه اه همینه هیچکی سریال‌های ایرانی و نمیبینه

  2. مهرادو برگردونین توی فیلم.نمرده باشه همش واسه نقشه کشیدن واسه خسرو بوده باشه.مهراد و مهربانو بهم برسن.?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا