اخبار داغ

عامل حادثه تروریستی بمب گذاری در چابهار کیست؟+جزئیات، آمار مجروحین و کشته شدگان

مجله اینترنتی کولاک؛ معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان وبلوچستان گفت: دقایقی قبل صدای انفجار در یکی از خیابان‌های چابهار شنیده شد که بلافاصله نیروهای امنیتی و امدادی در محل مستقر شدند.

این بمب که در داخل یک خودرو کارگذاری شده بود سبب مجروحیت چند نفر از هم وطنانمان شده است. گفته می شود تنها صدای انفجار و تیراندازی شنیده شده است. خبرهای اولیه حاکی است چند تن در این حادثه تروریستی شهید یا زخمی شده اند.

گفته می شود تنها صدای انفجار و تیراندازی شنیده شده است. خبرهای اولیه حاکی است چند تن در این حادثه تروریستی شهید یا زخمی شده اند.

در همین خصوص بامری سرپرست فرماندی چابهار گفت: ۴ نفر تاکنون در عملیات تروریستی چابهار به شهادت رسیده اند و تعداد زیادی از کسبه اطراف مقر فرماندهی نیروی انتظامی مجروح شده‌اند

این عامل انتحاری در یک وانت نیسان مواد منفجره به همراه داشته است و قصد ورود به فرمانداری انتظامی شهرستان چابهار را داشت که با مقابله نیروهای انتظامی موفق به ورود نشد و در ورودی مقر فرمانداری مواد را منفجر کرد.

در میان مجروحان شماری زن و کودک نیز به چشم می خورند که به بیمارستان امام علی (ع) چابهار منتقل شده اند. / شبکه خبر

 

آخرین خبر از حادثه بمب گذاری چابهار:

معاون سیاسی، امنیتی چابهار: دو نفر از ماموران انتظامی به شهادت رسیده و سه نفر دیگر زخمی شده‌اند

تا این لحظه هیچ گروهی مسئولیت این حمله تروریستی را به عهده نگرفته اما به زودی ابعاد قضیه روشن می‌شود. اوضاع تحت کنترل است و عبور و مرور عادی دستگاه در جریان است /ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا