سریالسریال خارجی

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی دیلا خانم + اسامی بازیگران

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی دیلا خانم به همراه اسامی بازیگران سریال دیلا خانم Dila Hanim و عکس بازیگران همچنین اطلاعات تکمیلی. سریال ترکیه ای دیلا خانم (Dila Hanim) برگرفته شده از یک رمان قدیمی به نام دیلا خانم است که در دهه ۷۰ میلادی یک بار به صورت فیلم یک قسمتی با نقش آفرینی kader inanir , Türkan Şoray ساخته شد اما اینبار رمان دیلا خانم را به صورت سریالی جذاب و دیدنی بازنویسی و تهیه کرده اند که با استقبال بی نظیر بینندگان شبکه Star TV ترکیه مواجه شده است.

قسمت اول تا آخر سریال ترکی دیلا خانم
قسمت اول تا آخر سریال ترکی دیلا خانم

اسامی بازیگران

این سریال با نقش آفرینی بازیگران مطرحی همچون Erkan Petekkaya , Hatice Şendil و Engin Şenkan نظر بینندگان را به خود جلب کرده است. ماجرای داستان سریال دیلا خانم از این قرار است که در ساریگل دو خانواده ثروتمند به نام های بارازاوغلوها و سلام اوغلوها زندگی می کنند و با ازدواج احسان با دیلا سرنوشت این دو خانواده تغییر می کند …

معرفی نقش های بازیگران

Erkan Petekkayaدر نقش Riza Selamoglu
Hatice Sendilدر نقش Dila Barazoglu
M. Sitare Akbasدر نقش Yasemin
Yonca Cevherدر نقش Sultan Barazoglu
Hülya Darcanدر نقش Melike
Ayfer Dönmezدر نقش Fatma
Ali Düsenkalkarدر نقش Canip
Necip Memiliدر نقش Azer Barazoglu
Özlem Tokaslanدر نقش Hayriye
Bengi Öztürkدر نقش Canan

خلاصه  داستان

طی یه درگیری زمین رضا  شوهر دیلا را میکشه . توی اون فیلم  دیلا یه زنه  آروم و موقره . که  وکیل هم نیست و خانوم بارز اوغلوهاست .  نون میپزه . هیزم میشکنه و  خلاصه  مث مرد  شجاع و کار بلده .

دیلا  از راهزن ها آدم اجیر میکنه واسه کشتن رضا . ساریگل توی اون فیلم  کوهستانیه و اینقدر مزرعه و کشاورزی نداره . راهزن ها توی کوه  به رضا حمله میکنن بهش تیر میزنن رضا هم  چند نفرشونو میکشه .  اما اونا واسه  دیلا خبر میارن که نتونستن رضا را بکشن . دیلا هم خودش سوار اسب میشه و میره  دنبال رضا . توی راه یه مرد رو میبینه که تیر خورده  دیلا  با خنجرش گلوله را در میاره و با  روسریش زخم را میبنده و فردا هم سواریه  گاریش میکنه و به مردی که نمیشناسه میگه  مواظبش باش . اون مرده رضا رو برد و بهش گفت دیلا خانم  این کارو کرد .

رضا عاشق دیلا میشه . اینم بگم رضا بیک  توی اون فیلم خیلی  خوش گذرون و عرق خوره خیلی هم زن دور و برش هست . زن های سر لخت و آرایش کرده با لباس های لختی . اما دیلا  پوشیده است  و روسری داره .چند روز بعد به دیدن دیلا میره  دو  تا گردنبند به دیلا  هدیه میده و یه اسب ابلق ( سفید و سیاه )  و بهش میگه رضا الان  توی فلان عمارته .

دیلا  سریع  سوار اسب میشه و میره اونجا  رضا هم دورادور دنبالش میره . وقتی به عمارت رضا  میره نوکر های رضا دیلا را دستگیر میکنن و  میندازنش توی  یه اتاق .  رضا آخر شب میره و  مثلا نجاتش میده .

رضا یه دوست آسیابان داشته  که اون شب با دیلا میرن اونجا و چند روز اونجا میمونن . دیلا توی این چند روز خیلی مردونه  کار میکنه . اسیاب میکنه غذا درست میکنه . ظرف میشوره . رضا هم لذت میبره از رفتارش . یه شب میاد پیشش که دیلا گریه میفته و میگه نه . فردا هم سوار اسبش میشه و میره خونه خودش و با تراکتور مرزی که  سلام اوغلوها  واسه زمین ها گذاشته بودن خراب میکنه و میگه برید به رضا بگید بیاد .

نوکرها هم میان میگن اما رضا خونسرد با اسبش میره نزدیک  دیلا که میشه دیلا میگه  منتظر رضام  که رضا بهش میگه رضا منم . دیلا هم بهش تیر اندازی میکنه . اما رضا جلو میاد  و دیلا را میبوسه و …. .
بعد رضا  میره . خبر میاد که رفته استانبول دیلا هم  یه کت و دامن مشکی میپوشه  و میره استانبول که رضا را بکشه .  خیلی دنبالش میگرده . رضا هم  خیلی ناراحت بوده . بهش میگن  دیلا  اومده دنبالت خوشحال میشه .  شب  توی حیاط هتل جشن بوده  که دیلا میره  اونو بکشه  رضا میبینتش . دستور میده آهنگ رو عوض کنن و پا میشه میرقصه و پشتشو  به دیلا میکنه که دیلا  بهش شلیک کنه اما دیلا نمیتونه . تفنگش را میندازه وبرمیگرده  ساریگل .

توی ساریگل جشن عروسی بوده  دیلا هم میاد . بعد  همه متوجه  رضا میشن که اونم اومده . میاد  دستشو دراز میکنه جلوی دیلا  و میگه ساز بزنن  . اما دیلا دستشو  نمیگیره . اما بعد خود دیلا دستشو دراز  میکنه و با هم شروع میکنن به رقصیدن  . بارزاوغلوها هم هر  دو را  تیر میزنن .  تو بغل هم هر دو تاشون میمیرن .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا