اخبار داغورزشی

عبدالرضا موسوی عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال کیست؟

باشگاه استقلال همیشه با حواشی زیادی روبرو بوده است. در تازه ترین خبر مربوط به این باشگاه، عبدالرضا موسوی به عنوان عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال انتخاب شده است. در این بخش بیوگرافی و زندگینامه عبدالرضا موسوی را شرح می دهیم.

عبدالرضا موسوی

عبدالرضا موسوی

مجمع عمومی باشگاه استقلال امروز تشکیل جلسه داد و ضمن موافقت با استعفای فتحی و ماجدی با عضویت عبدالرضا موسوی و مهدی شریفی نیک نفس موافقت کرد تا این باشگاه پر هوادار بتواند با ترکیب کامل اعضای هیات مدیره به کار خود ادامه دهد.

در چند وقت اخیر نام عبدالرضا موسوی در رسانه ها مطرح شده و تقریبا همه با او آشنایی دارند. اما مهدی شریفی عضو جدید هیات مدیره این باشگاه به دور از فضای رسانه ای به عضویت هیات مدیره باشگاه استقلال درآمد.

مهدی شریفی نیک نفس متولد سال ۱۳۴۷ است. او دکترای دی بی ای از یکی از دانشگاه های معتبر فرانسه را دارد. وی علاوه بر عضویت در اتاق های بازرگانی صنایع معادن و نیابت رییسی کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی و مسولیت های اقتصادی از این دست سابقه عضویت در هیات مدیره های گروه صنعتی مینو، شرکت سرمایه گذاری صنعت و معدن، شرکت سرمایه گذاری امید ایرانیان، شرکت بازرگانی پتروشیمی، شرکت پتروشیمی ایلام، شرکت‌ پتروشیمی شانگهای، شرکت پتروشیمی انگلستان و مدیرعاملی برخی از این شرکت ها و چند شرکت اقتصادی را در کارنامه کاری خود دارد و به نظر می رسد مجمع باشگاه استقلال در اضافه کردن اعضای جدید موضوع حل مشکلات اقتصادی و درآمدزایی باشگاه را در اولویت انتخاب قرار داده است. به هرحال در ترکیب جدید هیات مدیره افرادی مانند فتح‌الله زاده و منزوی سابقه مدیریت در حوزه فوتبال را دارند. اسماعیل خلیل زاده نیز یک مدیر حقوقی، اقتصادی و ارزی است. ترکیب جدید هیات مدیره آبی های پایتخت در کنار ترکیب جدید کادر فنی این تیم می تواند نویدبخش روزهای خوب برای هواداران این باشگاه باشد. روزهایی که استقلال علاوه بر حل مشکلاتش در درون مستطیل سبز با درایت کادر فنی، مشکلات بیرونی بویژه در زمینه اقتصادی را نیز حل و فصل کند تا هواداران با خیالی راحت تر بتوانند به ادامه فصل رویایی خود امیدوار باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا