اخبار داغ

علت آتش‌سوزی در مرکز خرید رزمال در غرب تهران چه بود؟+ آمار خسارات و مجروحین

مجله اینترنتی کولاک؛ مرکزخرید درحال ساخت رزمال در غرب تهران (منطقه چیتگر) آتش گرفت. این اتفاق در ظهر امروز (چهارشنبه) اتفاق افتاد. در حال حاضر تیم هایی متشکل از آتشنشانی و آمبولانس در محل هستند. حریق حدود ساعت ۱۳/۳۰ توسط آتشنشانان مهار شد.

 

 

جلال ملکی در خصوص آتش سوزی که در مرکز خرید در حال ساخت رز مال اتفاق افتاده است، گفت: ساعت ۱۲.۰۲ دقیقه آتش سوزی در ساختمان در حال ساختی در انتهای اتوبان خرازی به سمت غرب اطلاع رسانی شد که ۵ ایستگاه آتش نشانی به همراه تجهیزات و نردبان هیدرولیکی به این مرکز تجاری اعزام شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی ادامه داد: این ساختمان ۲۵ طبقه است که در طبقه همکف موتور ژنراتور آتش گرفته و آتش به سقف های کاذب و لوازم ساختمانی و نمای ساختمان نیز سرایت کرده بود. دود زیادی محوطه را فرا گرفته و حدود ۴۰ کارگر در ساختمان محبوس شده بودند که با هدایت به موقع ماموران آتش نشانی به پشت بام هدایت شدند.

ملکی با بیان اینکه در حال حاضر شعله ها خاموش شده است، گفت: دیگر خطر گسترش آتش برطرف شده و در حال تخلیه دود هستیم.

وی تاکید کرد: کارگرانی که در پشت بام بودند نیز از طریق نردبان از ساختمان خارج شده و ماموران آتش نشانی در حال سرکشی به طبقات هستند تا کارگری در طبقه ای محبوس نشده باشد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تاکید کرد: تاکنون گزارشی از فوتی نداشته ایم تنها دو کارگر در ابتدای آتش سوزی که قصد داشتند آتش را خاموش کنند دست هایشان دچار سوختگی شده است.

 

 

 

 

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. این همه خرج می کنن دو تا کپسول اطفای حریق ، یه شلنگ اب که هزینه بسیار ناچیزی نسبت به ساختن ساختمانشون داره ندارن . داشتن به راحتی این اتیشو در همون لحظات اولیه خاموش می کردن‌. واقعا جای تاسفه . اگه اینجا ساخته شده بود و‌ مردم اونجا بودن چی میشد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا