چهره هاسلبریتی ایرانی

علت بستری شدن کریم قربانی بازیگر سریال بچه مهندس در بیمارستان + آخرین وضعیت سلامتی

علت بستری شدن کریم قربانی بازیگر بچه مهندس در بیمارستان چیست؟ آخرین خبر از وضعیت سلامتی کریم قربانی بازیگر شمالی را در این مطلب بخوانید. کریم قربانی که این شب ها با بازی در نقش« عمو رحمت» در سریال« بچه مهندس ۳» مهمان خانه هاست، بر اثر سکته قلبی در بیمارستان بستری شد.

روزبه حصاری و سعید کریمی، دو تن از بازیگران سریال« بچه مهندس» ضمن اطلاع رسانی در این باره در صفحه اینستاگرام خود، برای این هنرمند آرزوی سلامتی کردند.

علت بستری شدن کریم قربانی
علت بستری شدن کریم قربانی

در همین خصوص مهدی قربانی فرزند این بازیگر پیرامون آخرین وضعیت جسمانی «کریم قربانی» گفت: خوشخبتانه پدر دیروز از بیمارستان مرخص شد، البته فعلا در قلب پدر باتری گذاشته شده و در خانه مشغول به استراحت و گذراندن دوران درمان و نقاهت است.

وی در همین راستا ادامه داد: خوشبختانه پدر از لحاظ روحی بعد از انتقال به خانه بسیار بهتر شده و از لحاظ عمومی و سطح هوشیاری هم کاملا در سلامت به سر می‌برد.

فرزند بازیگر سریال «بچه مهندس» درباره دلیل ایست قلبی پدرش افزود: تشخیص پزشکان فشار کاری، عصبانیت، استرس و اضطراب بوده است، البته طی ماه‌های گذشته همه ما این سختی‌ها متحمل شده ایم اما این اتفاق باعث مشکل قلبی در پدرم شد.

در ابتدا ضربان قلب نامنظم بود، در آنژیوگرافی یکی از رگ‌ها را باز کردند اما به دلیل اینکه یکی دیگر از رگ‌ها بسته مانده بود از باتری استفاده کردند، فعلا درمان در خانه و به صورت دارویی ادامه دارد و بنا به تشخیص پزشکان فعلا نیاز به عمل جراحی و یا آنژیوگرافی دوباره نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا