اخبار داغ

علت فوت دکتر شیرین روحانی راد + اطلاعات تکمیلی

علت فوت دکتر شیرین روحانی راد پزشک فداکار بیمارستان پاکدشت چه بود ؟ به همراه اطلاعات تکمیلی درباره دکتر روحانی راد را در این مطلب مطالعه کنید. دکتر “شیرین روحانی راد” ، پزشک فداکار بیمارستان پاکدشت، که با وجود بیماری، بخاطر کمبود کادر پزشکی، با سرم در دست، به ویزیت بیماران مشکوک به کرونا می پرداخت، در نهایت خود نیز به کرونا مبتلا شد و ساعتی قبل در بیمارستان مسیح دانشوری، جان باخت.

علت فوت دکتر شیرین روحانی راد
علت فوت دکتر شیرین روحانی راد

ایشان یکی از پزشکان وفادار کشورمان بود که با اینکه خودش به بیماری مبتلا بود و باید بستری میشد اما به دلیل اینکه نیروی کافی وجود نداشت با حال بدش به طبابت بیماران کرونایی میپرداخت و تلاش زیادی در این راه کرد.

او حتی با سرم در دست اش به کار خود ادامه داد که بسیار جای تقدیر و قدردانی دارد. ایشان پزشک عمومی بوده که در بیمارستان پاکدشت فعالیت میکرد در این بیمارستان به دلیل افزایش بیمارران مبتلا به کرونا تعداد کادر پزشکی پاسخگی حجم مراجعه کننده ها را نداشت و این خانم پزشک فداکار از یکی از بیماران کرونایی به این ویروس مبتلا شده ولی با حال بدی که داشت و با توجه به این تعداد پزشکان کمی در بیمارستان وجود داشت او به فعالیتش ادامه داد.

طبق آمار رسمی، تاکنون ۱۷ هزار و ۳۶۱ نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا و ۱۱۳۵ نفر جان باخته‌اند. تنها در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹۲ مورد جدید ابتلا به کرونا در ایران ثبت شده است. ۱۴۷ نفر نیز جانشان را در همین مدت از دست داده‌اند.

علیرضا رییسی، معاون وزیر بهداشت و درمان ایران، امروز چهارشنبه ۲۸ اسفند (۱۸ مارس) اعلام کرد که در عرض ۲۴ ساعت گذشته ۱۹۲ مورد جدید کرونا در ایران شناسایی شده است. بدین ترتیب تعداد موارد مبتلا به کووید۱۹ در ایران به ۱۷ هزار و ۳۶۱ نفر رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا