تلویزیونسریالسریال‌ایرانی

علت پخش نشدن برنامه ماه ماه با اجرای بنیامین بهادری چه بود ؟

مجله اینترنتی کولاک : امسال شبکه سه  سیما سنت شکنی کرد و صندلی ویژه ماه عسل احسان علیخانی را در اختیار برنامه ی تازه کاری به نام ماه ماه قرار داد تا نوآورانه باشد و اتفاقات جدید درقاب شبکه سه رخ دهد .

طرفداران ماه عسل از این خبر شوکه شده بودند اما پس از مدتی با ماجرا کنار آمدن و قبول کردند که مجری محبوب شان را از عصر جدید تماشا کنند .

حوالی ساعت ۱۹:۰۰ روز گذشته مردم چشم به راه شروع برنامه ماه ماه با اجرای بنیامین بهادری بودند ؛ اما عقربه های ساعت به تندی مسیرشان را طی کرند و مخاطبان فهمیدند که مدیر شبکه سه بدقولی کرده است !

با این شرایط رمضان ۹۸ نه ماه عسل و احسان علیخانی را خواهد داشت و نه بنیامین بهادری با برنامه ماه ماه را ؛ با این اوصاف می توان گفت صدا سیما امسال عجب برنامه ریزی ناب و درجه یکی برای مردم در شب های رمضان کردهاست ؛ این از اوضاع ویژه برنامه افطار شبکه سه  و  اوضاع سریال ها که یک مجموعه کمدی در میانشان نیست .

خبر جایگزین برنامه ماه عسل با ماه ماه به سرعت در شبکه‌های مجازی منتشر شده و بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی واکنش‌های مختلفی را در این رابطه ثبت کرده‌اند. عده ای از مردم معتقدند که هیچ چیز سر جای خود نیست چرا که با توجه به تعداد مجریان موجود در تلویزیون، یک خواننده باید مجری گری یک برنامه تلویزیونی را به عهده بگیرد. عده ای اندکی دیگر از کاربران معتقدند که «بنیامین بهادری» می‌تواند مجری برای این برنامه تلویزیونی باشد و همچنین جایگزین مناسبی برای «احسان علیخانی» خواهد بود.

برنامه ماه ماه، طبق برنامه‌ریزی قرار بود که در ساعت ۷ دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸، با اجرای بنیامین بهادری از شبکه سه پخش شود اما در اقدامی عجیب از جدول پخش شبکه سه حذف شد و یک برنامه دیگر جایگزین آن‌ شد.

مشخص نیست علت حذف برنامه‌ ماه ماه از جدول پخش شبکه سه مشکل فنی بوده است و یا حواشی ایجاد شده برای این برنامه علت حذف آن بوده‌است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا