تلویزیون

علیخانی خبر داد: فصل سوم عصر جدید با داوران جدید + معرفی داوران

علیخانی خبر داد: فصل سوم عصر جدید با داوران جدید همچنین معرفی داوران فصل ۳ مسابقه عصر جدید به همراه اطلاعات تکمیلی درباره فصل جدید در اینجا. فصل دوم عصر جدید با استقبال زیاد مخاطبین روی آنتن شبکه سوم سیما رفت.

فصل سوم عصر جدید با داوران جدید
فصل سوم عصر جدید با داوران جدید

در همین خصوص احسان علیخانی مجری و تهیه کننده این برنامه گفت: هنوز برای ادامه ضبط برنامه با این شرایط تصمیم گیری صورت نگرفته است.سلامتی شرکت کنندگان ،تماشاگران و عوامل بسیار مهم است و اگر شرایط مهیا شود ضبط را ادامه خواهیم داد.

شرایطی که ویروس کرونا در کشور به وجود آورده باعث محدودیت های بسیاری شده است. در هفته های اخیر برنامه هایی که در تلویزیون با حضور تماشاگران برگزار می شد دچار همین محدودیت ها شده است. ضبط چند قسمت اخیر مسابقه عصر جدید نیز بدون حضور تماشاگران انجام شد. باید دید تلویزیون چه ساز و کاری برای مرحله دوم عصر جدید تدارک خواهد دید.

علیخانی در گفتگویی درباره تغییر داوران گفت: اگر قرار باشد فصل سوم «عصرجدید» ساخته شود،به احتمال زیاد داوران را تغییر می دهیم. دربخشی از این گفتگو علیخانی درباره برنامه «ماه عسل» گفت:من دیوانه وار «ماه عسل» را دوست داشتم ،چراکه از یک درد‌هایی در زیر پوست شهر حرف زدیم. قصه‌ و غصه‌های قهرمانان مملکت را گفتیم ،اما برای یک سری‌ها مهم نبود و انتخاب بعدی ما «عصر جدید» بود .البته من از مهمانان« ماه عسل» خیلی یاد گرفتم ؛چقدر آزمون و خطا کردیم که شما تحمل کردید.

این تلنت شو در فصل اول توانست مخاطبان زیادی را به دست بیاورد و طبق نقل قولی از احسان علیخانی در نشست خبری، آمار ۷۰ درصدی در بین بینندگان داشته است. فصل دوم عصرجدید ۱۸ اسفند، مصادف با ولادت با سعادت حضرت علی (ع) روی آنتن شبکه سه سیما رفت.

فصل دوم مسابقه «عصرجدید» در ایام نوروز ۹۹ هر شب حوالی ساعت ۲۳ از شبکه سه سیما روی آنتن می رود. تکرار مسابقه «عصرجدید» فردای پخش هر برنامه، حوالی ساعت ۱۱ صبح پخش می‌شود. همچنین برنامه «هشتگ عصرجدید» هر روز ساعت ۱۰صبح به حواشی، پشت صحنه و اتفاقات برنامه اصلی می پردازد که تکرار آن همان شب ساعت ۲۲:۳۰ پخش می‌شود.

عصر جدید چند برنامه اول را با حضور تماشاچیان ضبط کرد اما با شیوع ویروس کرونا روند ساخت برنامه دچار دگرگونی شد. احسان علیخانی اعلام کرد به دلیل خطراتی که برای حضور تماشاچیان در محل ضبط برنامه وجود دارد، امکان حضور آنها نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا