چهره هاسلبریتی ایرانی

علیرضا جلالی تبار بازیگر سریال وارش کیست؟ + عکس

کولاک ، محمد سیمری : علیرضا جلالی تبار متولد ۲۱ اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۷ شمسی در شهر تهران می باشد. علیرضا فارغ التحصیل مقطع لیسانس رشته ی ادبیات نمایشی از دانشکده هنر و معماری و تئاتر در هنرستان صدا و سیما می باشد.

علیرضا جلالی تبار

شاید جالب باشد که بدانید علیرضا پیش از ورود به عرصه ی بازیگری، در بازار آهن فعالیت داشته است. علیرضا به عنوان اولین فعالیت رسمی خود در عرصه ی بازیگری، در سال ۱۳۸۷ شمسی در فیلم سینمایی ” وقتی همه خوابیم ” به کارگردانی بهرام بیضایی در نقش ” مانی اورنگ ” در سال ۱۳۸۷ شمسی در جلوی دوربین قرار گرفت.

علیرضا جلالی تبار به صورت جدی و حرفه ای از سال ۱۳۸۹ شمسی با بازی در سریال تلویزیونی ” گمشده ” به کارگردانی راما قویدل و به نویسندگی طلا معتضدی و عباس نعمتی وارد دنیای تلویزیون شد. او در ادامه فعالیت های خود، در سریال های موفقی دیگری چون ” راز پنهان ” در سال ۱۳۹۱ شمسی و همچنین ” نفس شیرین ” در سال ۱۳۹۵ شمسی به ایفای نقش پرداخت.

بازیگر سریال وارش

علیرضا جلالی تبار در جدیدترین فعالیت تلویزیونی خود همراه با بازیگرانی چون بهنام تشکر، علیرضا کمالی، الهام طهموری، حدیثه تهرانی و… در سریال ” وارش ” حضور دارد. سریال ” وارش ” به عنوان سریالی عاشقانه و تاریخی، به کارگردانی احمد کاوری و به تهیه کنندگی محمود رضا تخشید و به نویسندگی جابر قاسمعلی برای شبکه سه سیمای جمهوری اسلامی ایران ساخته شده است. بد نیست بدانید نام قبلی این سریال، ” بهترین سال های زندگی ما ” بوده است!

جلالی تبار

در انتها لازم به بیان است علیرضا متاهل می باشد و ازدواج کرده است. او در سال ۱۳۹۴ شمسی زندگی مشترک خود را شروع کرد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا