چهره هاسلبریتی ایرانی

جدیدترین عکس های علی زند وکیلی در کنار خواهر و برادرانش + عکس های خانواده علی زند وکیلی

جدیدترین عکس های علی زند وکیلی در کنار خواهر و برادرانش همچنین عکس های خانواده علی زند وکیلی و تصویری از مادر و خواهران این خواننده در این مطلب علی زند وکیلی یکی از خوانندگان پرطرفدار ایرانی است. میزان شهرت و محبوبیت او در میان همه مردم و سلبریتی ها بسیار زیاد است و اغلب چهره ها در همه کنسرت های او شرکت می کنند. علی زند وکیلی عکسی از خود در کنار برادرانش منتشر کرده است. در ادامه عکسی از علی زند وکیلی و برادرانش در یک مراسم می بینید.

علی زند وکیلی متولد ۱۳۶۵ در شیراز، خواننده و اهنگساز است.فارغ التحصیل هنرستان موسیقی می باشد، در یک خانواده پرجمعیت بدنیا آمده است دو برادر کوچکتر بنام محمد، امین و ۷ خواهر بزرگ تر از خود دارد بجز خوانندگی آهنگساز و نوازنده گیتار است.

فعالیت هنری خود را از سه سالگی با نواختن تنبک و آواز همراه علی کلک (رشیدی) شروع کرد و در سال ۱۳۷۷ به هنرستان موسیقی شیراز وارد شد و نواختن سنتور و پیانو را آموخت. سال ۱۳۸۱ به هنرستان موسیقی تهران وارد و از همان هنرستان فارغ‌التحصیل شد.

وی به همراه برادر خود، محمد زند وکیلی و میلاد ذبیحی گروهی را تحت عنوان زند بند تأسیس کرد. علاوه بر آن سابقه همکاری با گروه‌های دنگ شو، خموش، طلوع، نغمه کیمیا، شروند و گلبانگ را دارد و کنسرتهایی نیز به همراه این گروه‌ها برگزار کرده‌است.

از جمله کارهای شاخص وی می‌توان به تیتراژ مجموعه‌های دزد و پلیس، پژمان (آخر قصه) و شاهگوش (زهره) و زیر پای مادر (آخرین رویا) اشاره کرد. او در زمستان ۱۳۹۲ آلبومی را تحت عنوان عبور از مه در ژانر سنتی با اشعاری از حافظ، زهرا پناهی، حسین منزوی و وحشی بافقی در ۱۴ قطعه منتشر کرد. علی زند وکیلی در بهمن ۱۳۹۳ در اختتامیه جشنواره فیلم فجر به همراه مهران مدیری آهنگ‌های ناردونه و رفتی را به صورت زنده اجرا کرد و بسیار از این اجرای او استقبال شد. علی زند وکیلی در سی امین جشنواره موسیقی فجر در شیراز در ۲۴ بهمن ماه ۱۳۹۳ به اجرای برنامه پرداخت.

علی زند وکیلی در کنار خواهر و برادرانش
علی زند وکیلی در کنار خواهر و برادرانش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا