چهره هاسلبریتی ایرانی

علی صداقت بازیگر نقش سامو در سریال سامو بندری کیست؟

سامو در سریال سامو بندری نقش اصلی را برعهده دارد و ماجراها حول محور او اتفاق می‌افتد. این نقش را پسری نوجوان به نام علی صداقت بازی کرده است.

سامو بندری

از ورزش تا بازی در سریال سامو بندری

به نوشته جام جم علی صداقت که ۱۷ سال و اندی دارد و در سریال ساموبندری نقش اصلی سامو را به عهده دارد. درباره این که تا چه میزان نگران بوده که برای اولین بار جلوی دوربین حاضر می شود توضیح می‌دهد: قبل از آن که برای این نقش انتخاب شوم، بازیگری نکرده بودم اما به شدت اهل ورزش بودم و رشته اصلی‌ام کونگ‌فو و کیک‌بوکسینگ بود و در مسابقات ورزشی زیادی شرکت کردم. حضور در ورزش باعث شده اعتماد به نفسم بالا برود. وقتی اولین بار جلوی دوربین قرار گرفتم تا نقش سامو را بازی کنم، روز اول اضطراب داشتم، اما خودم را کنترل کردم و از روزهای بعد برایم عادی شد. از آنجا که حفظیاتم خوب است خیلی زود دیالوگ‌ها را حذف می‌کردم. خدا را شکر بداهه‌گویی‌ام هم خوب است و با اجازه آقای فروزش در طول کار بداهه‌گویی هم می‌کردم.

تست دادن برای بازی در نقش سامو

وی در پاسخ به این سؤال که آیا فکر می‌کردید قرعه به نام شما بیفتد و نقش اصلی سریال را بازی کنید، می‌گوید: از ۱۰۰ نفر تست گرفته شد. راستش نمی‌دانستم من را برای نقش اصلی انتخاب کنند، اما خدا را شکر سهم من شد. بعد از بازی در این سریال، فعالیتم را در تئاتر شروع کردم. امیدوارم مردم از تماشای سریال ساموبندری لذت ببرند. من از همه کوچک‌تر هستم، ولی همه گروه برای این سریال زحمت کشیدند. لوکیشن‌های این سریال اصلا ایستا نیست و دوربین همراه با سامو مرتب در حرکت بود.

این بازیگر درباره این که آیا با زبان جنوبی در این سریال صحبت کردید، تاکید می‌کند: لجهه جنوبی داشتیم، اما به دلیل این‌که می‌خواستیم زبان برای همه مخاطبان قابل فهم باشد، فقط لهجه استفاده شده‌ است. در این سریال آقای پورشیرازی برای رسیدن به نقش خیلی به من کمک کرد و به قول معروف قلق کار را به من یاد داد. هیچ وقت جمله‌ای را که سر صحنه به من گفت، فراموش نمی‌کنم. او به من تاکید کرد بازی نکنم، بلکه زندگی کنم. به همین دلیل کاملا من در زندگی واقعی‌ام در طول ضبط سریال، سامو بودم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا