تلویزیون

علی فریادی استندآپ کمدین در عصر جدید کیست ؟ بیوگرافی + ویدیو اجرا دور مقدماتی

علی فریادی استندآپ کمدین در عصر جدید کیست ؟ ویدیو اجرا یکشنبه ۳ فروردین ۹۹ علی فریادی استند آپ کمدین در فصل دوم عصر جدید به همراه اطلاعات تکمیلی.  علی فریادی، دومین اجرای قسمت چهارم از دور مقدماتی فصل دوم قصه زندگی ساده‌ی آدم‌های ساده و روزمرگی‌هایی که سوژه استندآپ کمدی یک شرکت‌کننده شد!

اجرای علی فریادی مورد توجه تماشاچیان برنامه عصر جدید هم قرار گرفت. دکتر علی فریادی استایل جالبی داشت و در نهایت با دریافت ۴ چراغ سفید و رای مثبت نهایی داوران به دور بعدی راه پیدا کرد.

در برنامه شب گذشته عصر جدید امین حیایی که یکی از داوران است در پاسخ به سوال احسان علیخانی مبنی بر اینکه تا حالا مجبور بوده‌ای با کسانی که بازی بلد نیستند، هم‌بازی شوی؟ گفت: «خیلی این کار را کرده‌ام. تهیه‌کننده‌ای بوده که پسرش را روبروی من گذاشته و گفته باید با او بازی کنی. ساعت‌ها هم تمرین کرده‌ایم اما نتیجه‌ای نگرفته‌ایم و درنیامده. چون این کار زورکی نمی‌شود. بازیگری استعداد و تمرین می‌خواهد و خود فرد هم بیشتر از همه آسیب می‌بیند.»

علی فریادی کمدین در عصر جدید کیست
علی فریادی کمدین در عصر جدید کیست

شوخی با لباس خاص و طرح‌دار امین حیایی یکی دیگر از واکنش‌ها به برنامه شب گذشته عصر جدید بود. در همین شب، عصر جدید شاهد حضور فردی برای خوانندگی به نام سروش فرهمند بود که پس از اجرا در برنامه ناگهان فالورهای صفحه‌اش در اینستاگرام به‌طور چشم‌گیری افزایش یافت!

اما علاوه بر او، یک استندآپ کمدی هم با چاشنی کنایه به مدیران و مسئولان اجرا شد؛ این استندآپ‌کمدین که اهل تبریز و دانش‌آموخته رشته پزشکی بود در پاسخ به سوال احسان علیخانی که «آپاندیس در بدن چه‌کار می‌کند؟ گفت: «مثل مدیران هستند؛ اسمش بزرگ است ولی هیچ کاری نمی‌کند!» همچنین در پاسخ به این سوال که «هیپوتالاموس چطور؟» گفت: «آن مثل مردم است، همه کار می‌کند!»

همچنین احسان علیخانی در بخشی از این برنامه با یکی از داوران برنامه و رای منفی سریعی که به شرکت‌کننده‌ها می‌دهد شوخی کرد و گفت: «متاسفانه ویروس‌هایی که در زمستان اتفاق افتاد، گریبانگیر یکی از داورهای ما هم شد. متاسفانه جناب آقای آریا عظیمی‌نژاد درگیر ویروس زود قرمزی شدند!»

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا