چهره هاسلبریتی خارجی

(عکس) دومین فرزند سیف علی خان و کارینا کاپور

(عکس) دومین فرزند سیف علی خان و کارینا کاپور همچنین اطلاعاتی درباره تولد دومین فرزند کارینا کاپور و سیف علی خان زوج مشهور بالیوود در اینجا. کارینا کاپور و سیف علی خان، زوج سینمایی و مطرح و پرطرفدار بالیوود اخیرا اعلام کرد که منتظر تولد فرزند دومشان هستند. کاریناو سیف در اکتبر سال ۲۰۱۲ بعد از چندین سال رابطه جدی با هم ازدواج کردند و یکی از موفق‌ترین زوج‌های سینمایی و شناخته شده هند هستند.

دومین فرزند سیف علی خان و کارینا کاپور
دومین فرزند سیف علی خان و کارینا کاپور

آنها یک پسر ۴ ساله به نام تیمور دارند که محبوب‌ترین  کودک سلبریتی هند است و رسانه‌ها و عکاسان هندی همیشه دنبال عکس گرفتن از او هستند. تیمور دسامبر ۲۰۱۶ به دنیا آمد. بعد از آنکه کارینا کاپور در صفحه اینستاگرامش اعلام کرد باردار است پدر او رندیر کاپور نیز این خبر را تائید کرد و اظهار داشت دخترش ۲ ماهه باردار است و حدودا در ماه مارس ۲۰۲۱ فارغ خواهد شد. پدر کارینا از این مسئله ابراز خوشحالی کرد و گفت که مدتها به کارینا و سیف اصرار داشته تا دوباره صاحب فرزند شود تا تیمور یک همبازی داشته باشد و حالا همه خانواده او از این خبر خوشحال هستند.

کارینا کاپور همان طور که سر بارداری اولش تا لحظه آخر در صحنه مشغول فعالیت بود و از حرفه‌اش فاصله نگرفت این بار هم همین گونه است چراکه معتقد است هیچ چیز نمی‌تواند یک زن را از فعالیت‌های حرفه‌ای و بیرون از خانه بازدارد. این بازیگر برجسته هندی که پیش از شیوع ویروس کرونا سر فیلمبرداری فیلم «لال سینگ چدا» عامر خان بود به زودی ادامه فعالیت خود را در این فیلم از سرخواهد گرفت تا طی یکی دو ماه آینده  فیلمبرداری نقش او در این فیلم به اتمام برسد درحالیکه گفته می‌شد ۱۰۰ روز از فیلمبرداری او برای این پروژه باقی مانده بود.

گفته می‌شود برامدگی شکم او با استفاده از جلوه‌های بصری مخفی خواهد شد. این فیلم قرار بود برای اکران در کریسمس امسال آماده شود اما به خاطر تعطیلی چند ماهه کار به دلیل شیوع ویروس کرونا اکران این فیلم یک سال به تعویق افتاد و کریسمس سال آینده اکران خواهد شد. «لال سینگ چدا» بازسازی رسمی یک فیلم هالیوود به نام «Forrest Gump» می‌باشد که عامر خان ظاهری متفاوت در این فیلم دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا