چهره هاسلبریتی ایرانی

عکس دیده نشده ای از شهید حاج قاسم سلیمانی در برف

در این مطلب، عکس دیده نشده ای از شهید حاج قاسم سلیمانی در برف را خواهیم دید! با ما همراه باشید. حساب رسمی پایگاه اطلاع رسانی و حفظ و نشر آثار سپهبد حاج قاسم سلیمانی که در شبکه اجتماعی توئیتر در حال فعالیت است، تصویر جدیدی را از حاج قاسم سلیمانی در برف منتشر کرده است!

نشانی حساب رسمی پایگاه اطلاع رسانی و حفظ و نشر آثار سپهبد حاج قاسم سلیمانی که در شبکه اجتماعی توئیتر:

https://mobile.twitter.com/ghasemsoleimane

بامداد روز جمعه ۱۳ دی ماه، پنتاگون به دستور رئیس جمهور آمریکا، دونالد ترامپ به کاروان سپهبد قاسم سلیمانی در نزدیکی فرودگاه بغداد اقدام به حمله موشکی نمود که در نتیجه آن فرمانده نیروهای قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار قاسم سلیمانی به شهادت رسید.

به گفته دولت آمریکا ، این عملیات تدافعی بوده است و به هدف محافظت از نیروهای آمریکایی مستقر در خاورمیانه صورت گرفته است. در کارنامه فرماندهی سردار قاسم سلیمانی در نیروی قدس، نقاط درخشان بسیاری وجود دارد که بسیاری از آنها شاید برای همیشه پنهان بماند اما آنچه لااقل در ظاهر و برای نمونه می‌ توان دید،  تقویت و ثبات حزب‌ الله لبنان، تقویت نیروهای مقاومت فلسطینی در جریان جنگ‌ های ۳۳ روزه، ۲۲ روزه و ۸ روزه و نیز شکل‌ گیری و تقویت محور مقاومت خصوصاً در ۸ سال اخیر و پس از شروع بحران در سوریه و عراق است. پس از ظهور داعش در عراق و سوریه، سلیمانی به عنوان فرمانده سپاه قدس با حضور در این مناطق و سازماندهی نیرو‌های مردمی، به مبارزه با این گروه پرداخت. وی در سال ۱۳۸۹ شمسی، موفق به اخذ درجه سرلشکری شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا