چهره هاسلبریتی ایرانی

عکس دیده نشده ای از گوهر خیراندیش در کنار همسر ابی در آمریکا

در این مطلب، عکس دیده نشده ای از گوهر خیراندیش در کنار همسر ابی و همچنین پسر خود را در آمریکا خواهیم دید؛ با ما همراه باشید. گوهر خیراندیش ، بازیگر و مدرس بازیگری در سینما، تئاتر، تلویزیون و همچنین گوینده رادیو متولد ۱ شهریور ماه سال ۱۳۳۳ شمسی در شهر شیراز می باشد. او دارای مدرک کارشناسی بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا است.

گوهر خیراندیش در کنار همسر ابی

گوهر خیراندیش در دوران دبیرستان فعالیت خود را با حضور در گروه تئاتر شهر شیراز آغاز کرد و در همین سال بود که با جمشید اسماعیل‌ خانی آشنا شد که این آشنایی منجر به ازدواج این‌ دو گشتY حاصل این ازدواج T یک پسر و دو دختر به نام‌ های امید، آزاده و آناهیتا می باشد. جالب است بدانید خیراندیش پیشنهاد بازی را در سریال ” دارا و ندار ” به کارگردانی مسعود ده‌ نمکی و به تهیه‌ کنندگی سید امیر پروین‌ حسینی و فیلم ” اخراجی‌ ها ” به کارگردانی و نویسندگی مسعود ده‌ نمکی و به تهیه کنندگی حبیب‌ الله کاسه‌ساز و محصول سال ۱۳۸۵ شمسی را علی‌ رغم پیشنهاد مالی خوب، به جهت نقش‌ های ضعیف نپذیرفت! به عقیده وی یکی از رموز ماندگاری یک بازیگر این است که هر نقشی را فقط برای مسائل مالی قبول نکند.

در انتها بد نیست بدانید گوهر خیراندیش ، یکی از استادان ثابت کانون سینماگران جوان است و همچنین سابقه برگزاری کارگاه آموزشی در چند دانشگاه معتبر ایالات متحده آمریکا را دارد!

شایعه ممنوع الکاری گوهر خیراندیش بازیگر زن پیشکسوت سینما و تلویزیون حالا در بسیاری از شبکه های اجتماعی بازنشر می شود که ماجرا به چندی قبل باز می گردد که خیر اندیش در کنسرت گوگوش خواننده ایرانی ساکن لس آنجلس حضور پیدا کرد!

 

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. درود

    می خواستم خواهش کنم دیگر ننویسید “ممنوع الکار” چون این واژه صد در صد اشتباهست و به واژه پارسی همچون “کار” نمی توان “ال” عربی چسباند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا