چهره هاسلبریتی ایرانی

جدیدترین عکس نوردخت جوان دختر رامبد جوان و نگار جواهریان

نوردخت دختر رامبد جوان و نگار جواهریان در کانادا پس از حاشیه های فراوانی که سفر رامبد و نگار به کانادا ایجاد کرده بود ۳۱ تیر ماه ۹۸ به دنیا آمد. رامبد جوان و نگار جواهریان که برای تولد فرزندشان به کانادا سفر کرده بودند بالاخره دخترشان به دنیا آمد و تصمیم گرفتند نام فرزندشان را نوردخت بگذارند.

رامبد جوان و نگار جواهریان هردو متولد دی هستند و عاشقانه زمستان و زیبایی های سپیدش را دوست دارند ، نوردخت دختر رامبد جوان و نگار با یک روز عجله در آمدنش تیرماهی شد و به جمع متولدین مرداد ماه اضافه نشد. هنوز رامبد جوان و نگار در فضای مجازی پستی برای تولد دخترشان منتشر نکرده اند و تعداد کمی از تولد فرزند زوج معروف با خبر هستند .

نام نوردخت دختر رامبد جوان سلیقه مشترک رامبد و نگار بوده است، نوردخت نامی جدید و خلاقانه اما اصیل آریایی است، دخت مخف کلمه دختر می باشد که با ترکیبی هوشمندانه کنار نور واژه نوردخت را ایجاد کرده است.

بسیاری از هواداران خندوانه با نام نوردخت شوخی کردند و عنوان کردند توقع چنین سلیقه ای را از رامبد خالق خندوانه و اشعاری که در آهنگ های خندوانه خوانده می شده را نداشتند. احتمالا با تولد دختر رامبد در کانادا و بسته شدن این پرونده پرماجرا در فضای مجازی خانوم و آقای بازیگر به زودی به خانه شان در تهران تهران بازخواهند گشت .

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا