سریالسریال‌ایرانی

هر آنچه باید از سریال آقازاده بدانید | همه چیز درباره سریال آقازاده در شبکه خانگی + نکات خواندنی

همه چیز درباره سریال آقازاده به کارگردانی بهرنگ توفیقی در شبکه خانگی به همراه هر آنچه باید از سریال آقازاده بدانید همچنین نکات خواندنی سریال در اینجا. سریال عاشقانه آقازاده به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی حامد عنقا ساخته شده است. فیلمبرداری این سریال در حال پایان بود که به دلیل شیوع کرونا متوقف شد و پخش آن با تاخیر آغاز شد.

زمان پخش سریال

زمان دقیق توزیع سریال آقازاده مشخص شد و از ۶ تیر این سریال راهی نمایش خانگی می شود و علاقه مندان به این سریال نمایش خانگی می توانند هر شنبه تماشاگر این سریال باشند.

نحوه تماشای سریال

پخش اینترنتی سریال آقازاده هر جمعه از طریق فیلیمو انجام میشود و نسخه فیزیکی این سریال هر شنبه توسط موسسه هنر اول منتشر می شود.

اسامی بازیگران و نقش ها

بازیگرنقش
امیر آقایینیما بحری
امین تارخحاج رضا تهرانی
مهدی سلطانیدکتر امیر بحری
نیکی کریمیتینا
امین حیاییبهروز بهرامی
کامبیز دیربازشهنام
جمشید هاشم پوراکبر
ثریا قاسمیاحترام
لعیا زنگنهشریفه تهرانی
سینا مهرادحامد تهرانی
دیبا زاهدیسارا فضلی
مهدی کوشکیالکس
سامیه لکسحر
محمدحسین لطیفیحاج محسن
مسعود فروتناستاد ارژنگ
کاوه خداشناسبازرس کیانی
سعید داخبازپرس قاسمی
روزبه معینینوذر
پردیس پورعابدینیراضیه – مانلی مقدم

 

خلاصه داستان سریال

این سریال قصه‌ای پرالتهاب و جذاب را روایت می‌کند که نام شخصیت اصلی آن حامد است. سریال «آقازاده» در ژانر درام عاشقانه اجتماعی است که شباهت های زیادی به کارهای قبلی حامد عنقا مانند «قلب یخی» دارد. این سریال درام ماجراهای چالش برانگیزی اتفاق خواهد افتاد و در کنار روایتی عاشقانه به موضوعات مختلف اجتماعی و اقتصادی خواهد پرداخت. (این قصه با خون تموم میشه…)

نکات خواندنی

حامد عنقا ۹ سال پس از طراحی و نویسندگی سریال قلب یخی به عنوان اولین سریال شبکه نمایش خانگی دوباره با عاشقانه ای خاص به این مدیوم بازمی گردد.

سریال آقازاده که چهارمین همکاری او با بهرنگ توفیقی پس از سریال های «انقلاب زیبا»، «پدر» و «بر سر دوراهی» است، متفاوت از این تجربیات تلویزیونی و در فضایی خاص خواهد بود‌. پیش تولید این سریال به تهیه کنندگی عنقا از سال گذشته و پیش از ساخت مجموعه نوروزی شبکه دو آغاز شده بود و پروانه ساخت آن نیز به تازگی صادر شده است.

امین حیایی به عنوان یکی از بازیگران اصلی در سریال پیوسته حضور دارد. این بازیگر بعد از دومین و البته آخرین تجربه اش در شبکه نمایش خانگی در هیچ یک از آثار این مدیوم رسانه ای حضور نداشت.

حامد عنقا در گفت‌وگویی «آقازاده» را پیشکش فقیرانه‌ای به آستان مقدس علی ابن موسی الرضا دانسته و اعلام کرده بود بخش‌هایی از سریال که در مشهد ضبط می‌شود، بر همه کار غلبه دارد.

صحبت های عنقا در بحبوحه کرونا

حامد عنقا؛ نویسنده «آقازاده» درباره زمان پخش این سریال نیز خبر داد: ما در شرایطی که فکر نمی کردیم ویروس منحوس کرونا دامان ما را هم آلوده کند، می خواستیم با آغاز ماه مبارک پخش کار را شروع کنیم. اکنون هم تمام تلاشمان را می کنیم تا در نزدیک ترین زمان به نتیجه برسیم. بیش از ۹۰ درصد کار ضبط شده اما از آنجایی که ما فیلمبرداری را به صورت رج زدن جلو بردیم، هنوز باید سکانس هایی را بگیریم تا قسمتهای یک تا ۱۰ سریال را تکمیل کنیم. فکر می کنم از یک هفته ۱۰ روز بعد از اینکه فیلمبرداری مان را شروع کنیم با هماهنگی وزارت ارشاد و اخذ پروانه نمایش بتوانیم پخش سریال را آغاز کنیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا