چهره هاسلبریتی ایرانی

عکس کمتر دیده شده از سمانه پاکدل و هادی کاظمی در ساحل کیش

مجله اینترنتی کولاک:سمانه پاکدل متولد ۲۶ مهر ۱۳۶۶ در اصفهان، بازیگر است. سمانه پاکدل فارغ التحصیل لیسانس رشته روانشناسی است، از دستیاری صحنه تئاتر به بازیگری تلویزیون و سینما رسیده است.

 

سمانه پاکدل در یک خانواده ۵ نفری بدنیا آمد یک خواهر و یک برادر بزرگ تر از خود دارد، پدر و مادرش هر دو کارمند بودند.

وی از کودکی علاقه‌مند به بازیگری بوده‌ است و تصمیم داشت تا رشته هنر را در پیش گیرد ولی با مخالفت خانواده اش روبرو می‌شود. سرانجام در سن ۱۷ سالگی و به دور از چشم والدینش تئاتر را آغاز کرد.

به گفته ی خود سمانه پاکدل جایگاه فعلی اش را مدیون مسعود رسام (تهیه کننده) است که وی را سال ۸۸ به حسین سهیلی زاده برای حضور در سریال دلنوازان معرفی کرده استکه سمانه پاکدل با این سریال به شهرت رسید.

 

ازدواج سمانه پاکدل:

در برنامهٔ دورهمی که ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ از شبکه نسیم پخش شد، سمانه پاکدل خود را بسیار علاقه‌مند به ازدواج معرفی کرد و در مرداد ۹۷ با هادی کاظمی ازدواج کرد.

 

بیوگرافی همسر سمانه پاکدل:

هادی کاظمی متولد ۱۳ آبان ۱۳۵۵،  هنرپیشه ایرانی است. هادی کاظمی از سال ۷۵ وارد تلویزیون شد اما با بازی در نقش «نظام دوبرره» در سریال شبهای برره برای عامه مردم شناخته شد. او از همان کار به نوعی تبدیل به یکی از اعضای ثابت گروه مدیری شد و تقریباً در همه کارهای بعد از «پاورچین» مدیری حضور داشت.
در ادامه عکس دونفره سمانه پاکدل و هادی کاظمی را در ساحل کیش مشاهده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا