سرگرمیفال و طالع بینی

فال روزانه

فال روزانه و فالگیری موضوعی است که همه ما کم و بیش با آن سرو کار داشتیم و این سوال همیشه بی پاسخ باقی مانده که : آیا شما واقعا به فال اعتقاد دارید یا خیر؟ آیا فال علم است یا خرافات ؟ آیا فالگیران شیادند یا عالم به علوم غریبه ؟ شما فال را فقط یک سرگرمی می بینید با به فال اعتقاد راسخ دارید؟ یا اینکه به بعضی فال ها اعتقاد دارید؟

فال روزانه
فال روزانه

فروردین

امروز زمان خوبی در اختیار دارید که به خودتان برسید و کارهایی را انجام دهید که همیشه دلتان میخواست انجام دهید.این کار می تواند اعتماد به نفس شما را برگرداند

انتظاراتی که اطرافیانتان از شما دارند؛ بیش از اندازه است و گاهی اوقات از توان شما خارج است پس بهتر است احساسات خود را در این مورد بیان کنید تا سختی کمتری متحمل شوید.

اردیبهشت

امروز برای شما یک روز خوب خواهد بود. کارهایتان به راحتی انجام خواهد شد و هیچ نگرانی و استرسی شما را تهدید نخواهد کرد.

همچنین روابط شخصی شما تا کنون به خوبی پیش رفته است و امروز صحبت های خوبی با هم خواهید داشت و رابطه ی شما حالت گرم و صمیمی تری به خود خواهد گرفت که برای شما خوشایند است و به آینده امیدوارتان می کند.

خرداد

کارهای ناتمام و روزمره زیادی پیش روی شماست که باید به آن ها رسیدگی کنید.هرچند انرژی و زمان زیادی از شما می گیرد اما می تواند نتایج خوب و رضایت بخشی در پی داشته باشد.

قصد دارید همسر یا دوستتان را از انجام کاری منصرف کنید.بهتر است دلیل اصلی خود را در این باره بیان کنید و مطمئن باشید که نظر شما برای او اهمیت دارد.

تیر

مدت زیادی است که قصد دارید یک پروژه ی جدید را آغاز کنید اما شرایط مناسبی وجود نداشت و خودتان هم انگیزه ی کافی برای شروع نداشتید.

امروز با شخصی حرف هایی می زنید که باعث می شود انگیزه اتان بیشتر شود و دلتان بخواهد برای پیشرفت در کارها و شروع پروژه ی مورد نظرتان هر چه زود تر اقدام کنید.

مرداد

وضعیت مالی شما با شرایط بحرانی مواجه شده است و باید فعلا کاملا حساب شده خرج کنید تا در آینده به مشکل برنخورید اما برای آن که بتوانید این مشکل را کاملا حلل کنید؛ باید در کسب و کارتان تغییراتی ایجاد کنید.

امروز با دوستانتان زمان زیادی را خواهید گذراند و با شخصی آشنا می شوید که در آینده به یک دوست نزدیک برای شما تبدیل خواهد شد.

شهریور

احساس می کنید همسر یا دوستتان نسبت به شما سرد شده است و با شما مثل سابق رفتار نمی کند. بهتر است قبل از هر قضاوتی در این مورد با او صحبت کنید و صادقانه احساستان را بیان کنید.

یکی از آشنایانتان امروز سر زده به خانه ی شما خواهند آمد و گفت و گو های جالبی میان شما شکل خواهد گرفت که می تواند حسابی سرگرمتان کند.

فال روزانه
فال روزانه

مهر

خودسانسوری های شما باعث شده است دیگران درمورد شما اشتباهاتی انجام دهند که نه تنها به ضرر شماست بلکه دیگران هم از این موضوع ناراحت خواهند شد.

سعی کنید با خودتان و احساساتتان صادق باشید و خود واقعیتان را مخفی نکنید زیرا این کار در آینده ضررهای غیر قابل جبرانی به شما وارد خواهد کرد و شما را از مسیر اصلی زندگیتان خارج می کند.

آبان

روابط عاشقانه ی شما امروز در اوج خود قرار دارد و پر احساس تر از همیشه در کنار هم خواهید بود و می توانید با هم یک روز خوب را تجربه کنید.

برای مشاهده ی جواب یک آزمایش و یا امتحان منتظر هستید و حالا دیگر حسابی برای دیدن نتیجه ی آن هیجان زده هستید اما فعلا باید قدری دیگر صبر کنید.

آذر

گاهی اوقات رفتار سردی با عشقتان دارید و احساسات خود را بروز نمی دهید. این رفتار در بلند مدت می تواند رابطه ی شما را سرد کند پس بهتر است سعی کنید در رفتار خود تجدید نظر کنید.

در سفر یا تعطیلات هستید اما باید مواظب برخی مسائل باشید تا آرامشی که دارید بر هم نخورد و بتوانید از این زمان برای تجدید قدا استفاده کنید.

دی

ممکن است با شخصی وارد بحث شوید که قدری شما را عصبی یا آشفته کند, بهتر است در همان لحظه ای که متوجه شدید بحث به سمت تنش می رود؛ از ادامه ی آن پرهیز کنید.

با شخصی یک قرار ملاقات داشتید اما تاخیرهایی در کار ایجاد شود که برای شما خسته کننده است اما در حال حاضر کاری از دست شما ساخته نیست

بهمن

امروز میان عقل و احساس گیر کرده اید و نمی توانید یک تصمیم قطعی بگیرید.توصیه می کنیم قبل از هر اقدامی کمی بیشتر به خودتان فرصت بدهید.

ممکن است در آینده ای نه چندان دور, اتفاقاتی بیفتد که تصمیم گیری را برای شما راحت تر کند و شک و تردید را از دلتان دور کند و بتوانید یک تصمیم درست و عقلانی بگیرید

اسفند

در زندگی خصوصیتان یکی از اعضای خانواده اتان قصد دارد شما را از انجام کاری منصرف کند و با حرف هایش شما را به فکر فرو می برد که آیا راهی که در پیش دارید درست است یا خیر.

قصد دارید به یک سفر بروید اما ممکن است وضعیت جسمی شما برای رفتن به سفر مناسب نباشد پس بهتر است فعلا صبر کنید تا شرایط برایتان فراهم شود

فال روزانه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا