چهره هاسلبریتی ایرانی

فرشته حسینی با لباس محلی افغانی در جشنواره بین‌ المللی فیلم مراکش + عکس

در این مطلب، عکسی از فرشته حسینی با لباس محلی افغانی را خواهیم دید؛ با ما همراه باشید. فرشته حسینی ، بازیگر سینما و تئاتر متولد ۶ اردیبهشت ماه سال ۱۳۷۶ شمسی در شهر تهران می باشد. بد نیست بدانید حسینی از پدر و مادری مهاجر و افغان‌ تبار در شهر تهران متولد شده است.

فرشته حسینی با لباس محلی افغانی

او از دانش آموختگان اصغر محبی، مهتاب نصیرپور، محمد رحمانیان بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون است! همچنین فرشته حسینی با بازی در فیلم ” رفتن ” به کارگردانی نوید محمودی و به به نویسندگی و تهیه‌ کنندگی جمشید محمودی در جشنواره بین‌ المللی فیلم مراکش موفق به کسب بهترین بازیگر زن برای بازی در این فیلم شد! فیلم سینمایی ” رفتن ” با بازی بازیگرانی چون فرشته حسینی ، بهرنگ علوی ، نازنین بیاتی ، شمس لنگرودی ، مسعود میرطاهری ، رضا احمدی ، افشین اخلاقی و سینا مهراد نماینده سینمای افغانستان در هشتاد و نهمین دوره جوایز اسکار بوده‌ است که اکران خود را در سینماهای شهر کابل آغاز کرده‌ است.

همچنین فیلم سینمایی ” رفتن ” که به عنوان نماینده افغانستان به بخش فیلم‌ های خارجی‌ زبان اسکار معرفی شده بود، بنا به دلایلی که هنوز مشخص نیست از فهرست نهایی فیلم‌ های راه یافته به اسکار حذف شد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا