سریالسریال خارجی

فصل سوم سریال گمشده در فضا Lost in Space کی پخش می شود؟ + بازیگران و داستان

فصل سوم سریال گمشده در فضا Lost in Space کی پخش می شود؟ به همراه معرفی بازیگران و داستان سریال همچنین زمان انتشار سریال گمشده در فضا فصل ۳ . شبکه نتفلیکس از تمدید سریال Lost in Space برای فصل سوم خبر داد و اعلام کرد که این سریال در فصل سوم به پایان خواهد رسید.

 Lost in Space
Lost in Space

اوایل ماه دی بود که پس از یک انتظار طولانی سرانجام فصل دوم سریال Lost in Space (گمشده در فضا) از شبکه نت فلیکس منتشر شد، اما از آن زمان طرفداران سریال در انتظار تمدید سریال برای فصل جدید بودند. این سریال علمی تخیلی که یکی از پر هزینه‌ترین سریال‌های شبکه Netflix است، برای یک فصل دیگر تمدید شده، اما به پایان راه خود نیز نزدیک شده است.

شبکه نتفلیکس از تمدید سریال Lost in Space برای فصل سوم خبر داد که فصل سوم قرار است فصل پایانی این سریال نیز باشد. اگرچه شاید طرفداران سریال از این خبر ناراحت شوند، اما زک استرین می‌تواند خوشحال باشد که می‌تواند برخلاف بسیاری از سریال‌های نتفلیکس که پیش از ساخت فصل پایانی لغو شده بودند، یک پایان و نتیجه گیری برای داستان خانواده رابینسون در سریال گمشده در فضا تولید و ارائه کند.

LOST IN SPACE

البته این پایان کار استرین با شبکه نتفلیکس نیست و علاوه‌بر تمدید سریال Lost in Space برای فصل پایانی، او قراردادی چند جانبه و چند ساله با این سرویس استریم برای تولید محتوای اختصاصی امضا کرده است. بااین‌حال، استرین اطلاعاتی از پروژه یا پروژه‌های دیگری را که قرار است با همکاری نتفلیکس تولید کند، به اشتراک نگذاشت. سریال Lost in Space با اینکه سریال تحسین شده یا مورد توجه منتقدان نبوده، اما فصل اول توانست با استقبال خوبی از بینندگان نتفلیکس مواجه شود و به‌نظر می‌رسد که این روند برای فصل دوم نیز حفظ شده باشد.

توبی استیونز، مالی پارک، تیلور راسل، مینا ساندوال، مکسول جنکینز، پارکر پوزی، ایگناسیو سریچیو و برایان استیل، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Lost in Space حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند، اما اطلاعاتی از بازیگرانی که در فصل سوم حضور دارند، در دسترس نیست. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فصل سوم سریال Lost in Space از جمله تعداد قسمت‌ها و زمان انتشار آن منتشر نشده است، اما قابل انتظار است فصل سوم سریال گمشده در فضا مانند دو فصل اول در ۱۰ قسمت تولید و از شبکه نتفلیکس منتشر شود.


⇐ برای دیدن مطالب بیشتر به لینک های بهترین سریال های خارجی ۲۰۲۰ و سریال جدید خارجی مراجعه کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا