سریالسریال خارجی

فصل چهارم سریال تاج The Crown کی پخش می شود؟ + معرفی بازیگران و داستان

فصل چهارم سریال تاج The Crown کی پخش می شود؟ بسیاری از طرفداران این سریال جذاب آمریکایی بعد از پخش سه فصل از این سریال منتظر انتشار چهارمین فصل آن هستند. تاج یک مجموعه تلویزیونی درام است که توسط پیتر مورگان ساخته و نوشته شده‌است. این مجموعه توسط دو شرکت لفت بانک پیکچرز و سونی پیکچرز تلویژن برای شبکه نت فلیکس تهیه شده‌است.

فصل چهارم سریال تاج The Crown
فصل چهارم سریال تاج The Crown

این مجموعه، داستان سلطنت ملکه الیزابت دوم انگلستان را به تصویر می‌کشد. فصل اول این مجموعه شامل ۱۰ قسمت یک ساعته است که در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۱۶ منتشر شد. تاج، زندگی ملکه الیزابت دوم را از زمان عروسی خود در سال ۱۹۴۷ تا به امروز نمایش می‌دهد. انتظار می‌رود این مجموعه تلویزیونی حدود ۶۰ قسمت و بیش از شش فصل داشته باشد. فصل اول این مجموعه، حوادث و زندگی ملکه الیزابت دوم را تا سال ۱۹۵۵ با بازی کلر فوی به تصویر می‌کشد.

کلر فوی، مت اسمیت، ونسا کربی، آیلین اتکینز، جرمی نورتهام، ویکتوریا همیلتون، الکس جنینگز، لیا ویلیامز، بن مایلز،گرگ وایز، جرد هریس، استیون دیلین و جان لیسگو از بازیگران این سریال هستند.

خبر تلخ برای دوستداران این سریال این است که  “تاج” زودتر از موعد به انتهای راه می‌رسد. “پیتر مورگان” خالق سریال برنده‌ی امی نت‌فلیکس تأیید کرده است که این مجموعه‌ی تاریخی با فصل پنجم به پایان می‌رسد. مورگان در ابتدا شش فصل برای “تاج” در نظر داشت، اما در حین توسعه‌ی فصل پنجم متوجه می‌شود که اکنون زمان مناسبی برای خاتمه دادن به مجموعه است. فصل سوم “تاج” نوامبر سال گذشته با بازی “الیویا کولمن” در نقش “الیزابت دوم” منتشر شد. “کلر فوی” نیز در دو فصل اول سریال نقش ملکه را بازی کرده بود. کولمن در فصل چهارم هم نقش “الیزابت دوم” را بازی خواهد کرد. فصل پنجم نیز “ایملدا استاونتن” در نقش ملکه ظاهر می‌شود.

معرفی فصل چهارم سریال تاج The Crown
معرفی فصل چهارم سریال تاج The Crown

مورگان با انتشار بیانیه‌ای در این باره می‌گوید: “در آغاز سریال “تاج” را برای شش فصل تصور کردم اما اکنون که کارمان بر روی فصل پنجم را شروع کرده‌ایم برای من روشن شد که بهترین زمان برای پایان دادن به سریال است. از نت‌فلیکس و سونی به خاطر حمایت از من قدردانی می‌کنم.”

“سیندی هالند” مدیر محتوای نت‌فلیکس نیز از تصمیم مورگان حمایت کرده و می‌گوید: “سه فصل اول “تاج” آغازگر یک عصر تازه بودند و من اطمینان دارم که فصل چهارم این موفقیت را ادامه خواهد داد. کاملاً از تصمیم “پیتر مورگان” حمایت می‌کنم و مشتاقانه خواهم دید که چگونه او، “ایملدا استاونتن” و سایر عوامل و بازیگران فصل پنجم، پایانی شکوهمند و درخور برای سریال خلق می‌کنند.”

مورگان در خصوص بازی استاونتن در نقش “ملکه الیزابت دوم” اضافه می‌کند: “از اینکه اعلام می‌کنم “ایملدا استاونتن” در فصل پنجم و پایانی در نقش ملکه بازی خواهد کرد و “تاج” را وارد قرن بیست و یکم می‌کند بسیار هیجان‌زده‌ام. ایملدا بازیگر بسیار بااستعدادی است و جانشینی فوق‌العاده برای “کلر فوی” و “الیویا کولمن” خواهد بود.”

 The Crown
The Crown

استاونتن نیز در مورد این نقش می‌گوید: “از دیدن “تاج” در همان ابتدا لذت می‌بردم. به عنوان یک بازیگر دیدن “کلر فوی” و “الیویا کولمن” که به فیلمنامه‌ی “پیتر مورگان” چیزی ویژه و منحصر به فرد اضافه می‌کردند لذت‌بخش بود. افتخار می‌کنم که به گروه هنری استثنایی “تاج” در فصل پایانی اضافه می‌شوم.”

کلر فوی در نقش ملکه الیزابت دوم، مت اسمیت در نقش شاهزاده فیلیپ، دوک ادینبرو، همسر ملکه الیزابت، وانیسا کربی در نقش شاهدخت مارگارت، خواهر کوچکتر ملکه الیزابت، آیلین اتکینز در نقش ملکه مری، مادربزرگ ملکه الیزابت، الکس جنینگز در نقش ادوارد، دوک ویندزور، برادر جرج ششم و عموی الیزابت دوم، لیا ویلیامز در نقش والیس، دوشس ویندزور، همسر ادوارد و جرمی نورتهام، در نقش آنتونی ایدن، وزیر امور خارجه در سریال تاج حضور دارند.

آخرین خبر: تولید فصل چهارم به اتمام رسید

وب‌سایت انترتینمنت ویکلی روز گذشته اعلام کرد که کار ساخت فصل چهارم این سریال چند روز زودتر از موعد مقرر به اتمام رسیده است. سریالی درام-تاریخی که برای پخش در شبکه نتفلیکس ساخته شده است و تا بحال موفق شده جوایز متعددی را دریافت کند.

شرکتی که وظیفه ساخت فصل چهارم سریال را بر عهده داشت به همراه نتفلیکس تصمیم گرفتند که ساخت فصل چهارم را به مدت یک هفته تمدید کنند تا پیش از ورود سریال به مرحله پس‌تولید، برخی از مشکلات سریال را حل کنند.


برای دیدن مطالب مرتبط به لینک های سریال جدید خارجی و بهترین سریال های خارجی ۲۰۲۰ مراجعه کنید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا