سینماسینمای‌ایران

فیلم مورچه خوار | خلاصه داستان و اسامی بازیگران فیلم مورچه خوار + زمان اکران و پخش

خلاصه داستان فیلم مورچه خوار به کارگردانی شاهد احمدلو همچنین اسامی بازیگران فیلم مورچه خوار به همراه زمان اکران و پخش این فیلم و اطلاعات تکمیلی. «مورچه‌خوار» فیلمی به کارگردانی شاهد احمدلو و تهیه‌کنندگی کیان بابائیان است و از بازیگران این فیلم می‌توان به نسرین مقانلو، مهدی کوشکی، مارال فرجاد، رضا شفیعی جم، لیندا کیانی، نیما شاهرخ شاهی، شهین تسلیمی و خاطره حاتمی اشاره کرد.

بازیگران فیلم مورچه خوار
بازیگران فیلم مورچه خوار

کارگردان «مورچه‌خوار» از اکران عمومی این فیلم در تابستان امسال خبر داد. شاهد احمدلو کارگردان سینما و تلویزیون درباره وضعیت تولید آخرین ساخته خود با عنوان «مورچه‌خوار» گفت: در حال حاضر کارهای صداگذاری توسط علی رشیدی انجام می‌شود و قرار است با یک جوان با استعداد که کارهای سینمایی هم انجام داده برای موسیقی فیلم قرارداد ببندیم اما به دلیل این که هنوز قطعی نشده است نمی توان نامی از او برد.

وی افزود: فیلم «مورچه‌خوار» را برای دریافت پروانه نمایش به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه داده‌ایم و به زودی هم پروانه نمایش آن صادر خواهد شد. با توجه به صحبت‌هایی که تاکنون صورت گرفته، به احتمال زیاد این فیلم در تابستان اکران خواهد شد و تا دو-سه هفته دیگر هم فیلم آماده نمایش در سینماها می‌شود.

این کارگردان با اشاره به این که تصمیمی برای شرکت دادن «مورچه‌خوار» در جشنواره ملی فیلم فجر ندارد، ادامه داد: تصمیمی برای شرکت دادن این فیلم در جشنواره ملی فیلم فجر نداریم و از ابتدا هم «مورچه‌خوار» را برای اکران عمومی ساختیم. همچنین که فکر می‌کنم بهتر است مردم به جای جشنواره، این فیلم را در اکران عمومی تماشا کنند.

احمدلو درباره اکران نکردن آنلاین فیلم خاطرنشان کرد: تصمیم‌گیری برای اکران آنلاین فیلم با تهیه‌کننده کار (کیان باباییان) است اما طبق صحبت‌های که با یکدیگر داشتیم، تصمیم بر این شد که فعلا دست نگه‌ داریم تا ببینیم که برای اکران در سینماها چه زمانی مناسب است و امنیت‌خاطر برای مخاطبان و تولیدکنندگان بیشتر شود تا آن هنگام بتوانیم «مورچه خوار» را در سینماها اکران کنیم.

کارگردان فیلم «چند می‌گیری گریه کنی» در پایان درباره فعالیت‌های اخیر خود تصریح کرد: شیوع ویروس کرونا باعث کند شدن فعالیت‌های هنری شد و طبیعتا بسیاری از کارها نسبت به حالت عادی زمان بیشتری را می‌طلبد. با این حال این روزها فیلمنامه‌ای در ژانر کمدی-اجتماعی می‌نویسم و به دنبال پیگیری برای ساخت آن هستم و حتما امسال آن را جلوی دوربین خواهم برد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا