چهره هاسلبریتی ایرانی

لو رفتن فیلم نوید محمدزاده و پژمان بازغی در ساحل کنار زنان برهنه !

لو رفتن فیلم نوید محمدزاده و پژمان بازغی در ساحل کنار زنان برهنه ماجرای انتشار عکس ها و فیلم های خصوصوی این دو بازیگر در یک ساحل خارجی. روز و همزمان با تولد نوید محمدزاده، تعدادی از فیلم ها و عکس های این بازیگر در فضای مجازی منتشر شد. این تصاویر نوید محمدزاده را در کنار پژمان بازغی در ساحل یک کشور خارجی نشان می دهند در حالیکه زنان برهنه زیادی در اطرافشان حضور دارند!

موقعیت زمانی و مکانی ضبط این فیلم ها مشخص نیست. اما با توجه به وضعیت ظاهری دو بازیگر در این فیلم ها، به لحاظ زمانی نباید بیشتر از یک سال اخیر باشند.

هنوز این بازیگران به این فیلم واکنشی نشان نداده اند اما به احتمال زیادی مربوط به گذشته است چرا که در حال حاضر همه سواحل جهان به دلیل شیوع بیماری کرونا مسدود شده است.

این روزها در شبکه های اجتماعی از برخی هنرمندان فیلمهایی منتشر شده است که معلوم نیست آیا افراد خاصی پشت این قضیه هستند یا خیر! چند روز پیش هم از سارا و نیکا فرقانی فیلم های در فضای مجازی منتشر شد که برای آنها حسابی دردسرساز شده بود. ویدیو سارا و نیکا بازیگران دوقولوی سریال پایتخت چندی قبل در یک ماشین با دو پسر در شبکه های مجازی منتشر شده بود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا