موسیقیموسیقی ایران

ماجرای استخدام رسمی ساسی مانکن در آموزش پرورش چه بود ؟

مجله اینترنتی کولاک : این روز ها تب آهنگ جنتلمن ساسی مانکن در فضای مجازی و میان میان مردم بالا گرفته است؛ اکنون کمتر کسی در میان جوانان پیدا می شود که طرفدار این موزیک شاد نباشد .

نکته جالب آهنگ جنتلمن ساسی این بود که پس از پخش آن ، بازتاب گسترده ای میان دهه هشتادی ها داشت و ویدئو های متعددی با محتوای رقص و ترانه خوانی دانش آموزان در مدرسه با  آهنگ ساسی منتشر شد .

پرسش اینجاست که آیا به راستی مدرسه که محل علم آموزی و رشد کودکان است ، مکان مناسبی برای خواندن ترانه هایی همچون جنتلمن با آن متن پربار و غنی هست یا خیر ؟

کاربران فضای محازی در تمسخر این ماجرا ویدئو ی زیر را منتشر نمودند و نوشتند که شاید بهتر است از ساسی به عنوان یک نیروی کمکی در دروس حفظی مدارس برای بهبود پیشرفت تحصیلی دانش آموزان استفاده کرد :

پخش آهنگ جنتلمن به مناسبت جشن روز معلم سال ۹۸ در مدارس ایران و انتشار گستردهٔ آن در شبکه‌های مجازی واکنشهای فراوانی در پی داشت. علی مطهری نایب رئیس مجلس این ویدئوها را «کلیپ‌های رقاصی و آهنگ‌های مبتذل» خوانده و خواستار آن شد که وزیر آموزش و پرورش در این باره «پاسخگو باشد».

وی همچنین خواستار برکناری مدیران چنین مدارسی شد. بطحایی وزیر آموزش و پرورش هم که اظهاراتش درباهٔ سند ۲۰:۳۰ خبرساز شده بود به سرعت وقایع چند مدرسه را تخطئه و تصریح کرد متخصصانی را مأمور پیگیری ریشه تولید کلیپ‌های اخیر کرده‌است.

او از پلیس فتا و مسوولان قضایی خواست تا آموزش و پرورش را برای یافتن خاطیان یاری رسانند. در عین حال عده ای از کاربران شبکه‌های مجازی بازخوانی واژه‌های اروتیک توسط دانش آموزان نامناسب دانستند ولی در مقابل بعضی متولدین دهه‌های پنجاه و شصت از این جو شاد مدارس استقبال کردند و حتی بدان غبطه خوردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا