چهره هاسلبریتی ایرانی

ماجرای تغییر تابعیت مهدی خدابخشی+ بیوگرافی تانیا تاناکوویچ همسر صرب خدابخشی

تانیا تاناکوویچ همسر صرب خدابخشی است. تکواندوکار پر افتخار ایرانی که به تازگی تغییر تابعیت داده و برای صربستانی ها مبارزه خواهد کرد. در آخرین رنکینگ اعلامی فدراسیون جهانی تکواندو در ماه نوامبر نیز مهدی خدابخشی به عنوان نماینده کشور صربستان در جایگاه چهل و هشتم وزن چهارم المپیک حضور دارد.

تاناکوویچ همسر صرب خدابخشی
تاناکوویچ همسر صرب خدابخشی

این در حالی است که در رنکینگ ماه گذشته المپیک، مهدی خدابخشی به عنوان نماینده ایران حضور داشت، اما با طی فرآیند تغییر تابعیت او دیگر می‌تواند برای کشور صربستان به میدان برود.

بر همین اساس نیز مهدی خدابخشی در تورنمنت بین‌المللی صربستان در وزن ۸۷- کیلوگرم به عنوان نماینده صربستان به رقابت پرداخت و با کسب مدال برنز نخستین مدال خود را نیز برای این کشور کسب کرد.

خدابخشی در زمان حضور در تکواندو ایران موفق به کسب مدال طلای مسابقات جهانی ۲۰۱۵ روسیه، مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۴ ازبکستان، مدال طلای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ کره‌جنوبی شد و در المپیک ۲۰۱۶ ریو نیز در وزن سوم المپیک نماینده کشورمان بود.

تانیا تاناکوویچ همسر صرب خدابخشی کیست؟

تانیا تاناکوویچ tanja tanackovic از خبرنگاران ورزشی صربستان است. او سابقه فعالیت ورزشی در رشته تکواندو را دارد و قهرمان این رشته ورزشی نیز بوده است. او در حوزه خبرنگاری ورزشی چندین رشته‌ از جمله کشتی را پوشش می‌داده است.
در فیسبوک نوواک جوکوویچ فیلمی هست که در بلگراد و جشن قهرمانی ویمبلدون، جعبه شیرینی را مقابل تانیا می‌گیرد. تانیا حالا در IT فعالیت می‌کند و فارسی هم بلد است. تانیا و مهدی خدابخشی شش سالی است که باهم زندگی می‌کنند.

 

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. خداییش مرغ همسایه همیشه غاز برا ما ایرانیا البته مطمئنم خدابخشی بخاطر تابعیت گرفتن با این دختر که پنج سال ازش بزرگتره ازدواج کرد ولی هرچی فکر می کنم دلیل ازدواج مردای ایرانی با زنای یخ زده خارجی رو درک نمی کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا