اخبار داغسیاسی

ماجرای تلاش مهدی زاده داماد روحانی برای ورود به وزارت نفت

ماجرای تلاش مهدی زاده داماد روحانی برای ورود به وزارت نفت به همراه بررسی شایعه استخدام مهدی زاده در پژوهشگاه صنعت نفت و اطلاعات تکمیلی در اینجا
پس از ماجرای خانه ۴۰۰۰ متری نهاد ریاست جمهوری که شایعه شده بود برای حسن روحانی و خانواده اش آماده سازی می‌شود، حالا حاشیه تازه دیگری برای رییس جمهور و نزدیکانش بر سرزبان‌ها افتاده است.
داماد روحانی برای ورود به وزارت نفت
داماد روحانی برای ورود به وزارت نفت
امروز خبر آمده که کامبیز مهدی‌زاده داماد رئیس‌جمهور به دنبال استخدام در پژوهشگاه صنعت نفت است. «فارس» در گزارشی مدعی شده یکی از اعضای هیات دولت خردادماه طی نامه‌ای به جعفر توفیقی رئیس پژوهشگاه صنعت نفت خواستار طی شدن مراحل استخدام مهدی‌زاده شده است.

البته ادعای خبرگزاری فارس تاکنون تائید نشده و مشخص نیست این استخدام در چه مرحله‌ای قرار دارد.

کامبیز مهدی‌زاده فرساد داماد حسن روحانی، هر چند وقت یکبار درگیر حاشیه تازه‌ای می‌شود. او متولد سال ۱۳۶۴ از شهرستان اهر استان آذربایجان شرقی است.

مهدی‌زاده فارغ التحصیل لیسانس زمین شناسی، فوق لیسانس زمین شناسی نفت و دانشجوی مقطع دکترای زمین شناسی سنگ رسوب و رسوب شناسی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال است.

در رسانه‌ها از او به عنوان یک پژوهشگر نخبه یاد می‌شود. از سوابق کاری کامبیز مهدی زاده می‌توان به عضو ستاد سیاست گذاری و رئیس نخبگان و جوانان و رئیس ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی اشاره کرد.

او در مرداد ماه سال ۹۷ با یکی از دختران حسن روحانی ازدواج کرد و از همان زمان نیز وارد حاشیه سیاست شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا