چهره هاسلبریتی ایرانی

ماجرای خداحافظی فریبرز عرب نیا از دنیای بازیگری چیست؟+ علت خداحافظی

مجله اینترنتی کولاک: ماه ها حضور نداشتن در قاب تصویر باعث شده بود تا شایعه خداحافظی فریبرز عرب نیا از دنیای بازیگری در محافل مطرح شود. حالا اما خود این بازیگر متنی منتشر کرده که این شایعه را قوت می بخشد.

 

ماجرای خداحافظی فریبرز عرب نیا از دنیای بازیگری
ماجرای خداحافظی فریبرز عرب نیا از دنیای بازیگری

فریبرز عرب‌نیا در این ویدئو با اشاره به اینکه این روزها در حال ادامه تحصیل در رشته گرافیک در آمریکاست، گفت: حقیقت این است که شک داشتم که آیا اساسا این نکته را عنوان کنم، ولی بعد به این نتیجه رسیدم که عنوان کردنش، کار خوبی است تا لاقل آنهایی که من و سرنوشتم برایشان مهم است، بدانند که یک انسان ممکن است در طول زندگی، بارها از صفر شروع کند. از صفر شروع کردن هدف بسیار والایی می خواهد؛ می تواند برگشت به کشور و استفاده از تحصیلات باشد، یا می توان در هر جای دنیا قدمی کوچک برای بهتر شدن این دنیا و مردمش برداشت.

عرب نیا همچنین در متن این پست ویدئویی نوشت: شاید روزی داستان آن چه را که بر من گذشت برای همگان بنویسم، آن چه که در سرزمین مادری ام و در سال هایی که کار فرهنگی کردم، آن چه که در سال های پیش از مهاجرت بر من و خانواده ام گذشت، و آن چه که در سال های دوری از میهن؛ شاید… .

گفتنی است فریبرز عرب‌نیا در فیلم‌های سینمایی و مجموعه‌های تلویزیونی متعددی ایفای نقش کرده است که از جمله‌ آن‌ها می‌توان به فیلم‌های سینمایی «ضیافت»، «شوکران» و «چ» و مجموعه‌های تلویزیونی «وکیل» و «مختارنامه» اشاره کرد.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا