چهره هاسلبریتی ایرانی

ماجرای زندگی کردن روزبه نعمت اللهی در جنگل و همنشینی با خرس! + ویدیو

ماجرای زندگی کردن روزبه نعمت اللهی در جنگل و همنشینی با خرس به همراه ویدیو صحبت های روزبه نعمت اللهی خواننده پاپ در برنامه امشو با مجید صالحی. روزبه نعمت اللهی، خواننده معروف پاپ که مهمان برنامه تلویزیونی ام شو با مجید صالحی بود، از زندگی خود با خرس در جنگل پرده برداشت و توضیح داد.

روزبه نعمت الهی متولد تیر ماه ۱۳۵۸ در تهران است. او فارغ التحصیل رشته موسیقی از دانشگاه سوره است، تخصص اش در ویلون زدن می باشد، مادرش فرشته جواهری خواننده و ردیف خوان موسیقی بود و پدرش محقق و استاد دانشگاه هست.

روزبه نعمت اللهی را شاید بشود بی حاشیه ترین خواننده موسیقی کشور نامید. جوان خوش اخلاقی که همیشه و در همه حال به اخلاقیات پایبند بوده و از این حیث میتوان او را جزو هنرمندانی دانست که هرگز دچار حاشیه های ریز و درشت نشده و همیشه راهش را درست انتخاب کرده است. او یکی از محبوب ترین خواننده های پاپ داخل کشور است که در طول این چند سال با مخاطبانش ارتباط خوبی برقرار کرده و تا دلتان بخواهد طرفدار و هوادار دارد…

زندگی کردن روزبه نعمت اللهی در جنگل
زندگی کردن روزبه نعمت اللهی در جنگل

روزبه نعمت اللهی با نوازندگی سازهای گیتار و پیانو آشنا و ساز تخصصی اش ویولن است. بخش انتخاب ترانه ها به عهده پدرش مسرور نعمت اللهی هست، ایشان محقق و پژوهشگر هستند ولی به صورت ذوقی در زمینه ترانه هم فعالیت دارند. خیلی از کارهایی که ما انجام می دهد، ترکیبی از اشعار مختلف و ابیات اشعار یک شاعر هست که پدرش این کار را انجام می دهد.

او بیشتر شعرهایش را از ابیات مولانا انتخاب می کند چون ریتم و فضای اشعار مولانا در ساخت موسیقی خیلی به او کمک می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا