گوناگون

ماجرای زن برهنه جیمی جامپ در بازی تاتنهام و لیورپول چه بود ؟

کینسی والنسکی زن برهنه جیمی جامپ با حضور در زمین بازی لیورپول و تاتنهام برای دقایقی این بازی را متوقف کرد! جیمی جامپ ها خراب کار های محیط های ورزشی هستند که با پرش ناگهانی شان در زمین مسابقه توجه تماشاگران را به خود جلب می کنند.

زن برهنه جیمی جامپ
زن برهنه جیمی جامپ

جیمی جامپ بازی تاتنهام و لیورپول که بامداد ۱۲ خرداد تصویرش در میان بازی این دوتیم پخش شد. در ۴ ژوئیه ۲۰۰۴ در خلال بازی فینال مسابقات جام ملت‌های اروپا ۲۰۰۴ بین یونان و پرتغال او به درون زمین مسابقه دوید و یک پرچم بارسلونا را به سمت لوئیز فیگو کاپیتان پرتغال پرتاب کرد. فیگو قبلاً در سال ۲۰۰۰ از باشگاه بارسلونا به رقیب قدیمی آن رئال مادرید نقل مکان کرده و باعث خشم طرفداران کاتالونیایی شده بود.

جیمی جامپ در مراسم اهدای جام بازی‌های فینال فیفا ۲۰۱۰ به درون زمین پرید سعی کرد تا یک کلاه قرمز را در مقابل هزاران نفر روی جام بگذارد. اما پیش از اینکه موفق شود، مسئولین امنیتی فیفا او را بازداشت و از میدان بازی خارج کردند. او بعدها مجبور به پرداخت جریمه معادل ۲۹۰ دلار شد.

در ۱۴ سپتامبر ۲۰۱۰ بعد از مسابقه جام قهرمانان اروپا بین تیم‌های بارسلونا و پاناتینایکوس، او به ناگهان در برنامه پیش بینی وضعیت هوا در شبکه دو تلویزیون مجارستان دیده شد. او در برنامه زنده داد می‌زد:”باسلونا! بارسلونا!”و کلاه سرخش را بر سر مجری برنامه گذاشت.

ظاهراً جیمی جامپ ساعتی قبل از پخش این برنامه یکی از مهمانان یک برنامه تلویزیونی دیگر بوده است و بعد از آن برنامه در حالیکه هنوز میکروفن به لباسش بوده در استودیوی پخش مانده و خود را به نحوی به برنامه زنده رسانده است.

بعد از محبوبیت و شهرت فراگیر جیمی جامپ، خرابکاران جلب توجه کننده خصوصاً در مسابقات فوتبال را عموماً جیمی جامپ خطاب می‌کنند. جیمی در یک ویدئو در سال ۲۰۱۰ به زبان انگلیسی از طرفدارانش خواست تا برای پرداخت جریمه‌های مختلفی که بخاطر اعمالش از سوی مراکز مختلف شده و بیش از ۱۰۰۰۰۰ یورو میزان آن است به او کمک مالی کنند .

 

ششمین قهرمانی در اروپا برای قرمزها

بازی حساس لیورپول و تاتنهام؛ دیداری بود که در آن زن برهنه جیمی جامپ وارد مسابقه شد. لیورپول با پیروزی ۲-۰ مقابل تاتنهام، قهرمان رقابت های این فصل لیگ قهرمانان اروپا شد. در شبی که دو تیم نمایش چندان درخشانی ارائه ندادند، در نهایت این لیورپولی ها بودند که با گل های محمد صلاح و دیووک اوریگی به پیروزی رسیدند و جام قهرمانی را از آن خود کردند.

صفحه اول نشریه فرانسوی اکیپ به مناسبت بازی که به صعود دو تیم انگلیسی به فینال اشاره دارد؛ لیگ برتر قهرمانان.

این سومین فینال بزرگ اروپایی کلوپ به عنوان سرمربی لیورپول است. فقط باب پیزلی در طول زمان حضور خود در لیورپول چهار فینال را تجربه کرده است.  چند سال پیش در انگلیس دورتموند و بایرن مونیخ فینال را برگزار کردند تا روزنامه های انگلیسی تیتر بزنند: فوتبال را از این ها یاد بگیرید.
حالا فینال تمام انگلیسی در اسپانیایی که تیم هایش یکی پس از دیگری کنار رفتند تا با این طعنه بزرگ روبرو شوند.

سادیو مانه می تواند به اولین بازیکن تاریخ لیورپول تبدیل شود که در دو فینال متوالی لیگ قهرمانان موفق به گلزنی شده است. لیورپول با شش قهرمانی به یک قدمی میلان می رسد یا تاتنهام برای اولین بار قهرمان اروپا خواهد شد؟ رئال با ۱۳ قهرمانی دست نیافتنی به نظر می رسد.


همچنین بخوانید:

آدرس پیج اینستاگرام زن جیمی جامپ عجیب در بازی لیورپول و تاتنهام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا