سریالسریال‌ایرانی

ماجرای شباهت سکانس ماه عسل رحمت و همسرش با فیلم همسفر + واکنش های مجازی

ماجرای شباهت سکانس ماه عسل رحمت و همسرش با فیلم همسفر همچنین عکس های جالب از موتورسواری و قایق سواری رحمت و آتی و ویدیو. پانزدهمین قسمت از سریال پایتخت ۶ جمعه شب ۱۵ فروردین به پایان رسید. این پایان بندی همانطور که سیروس مقدم وعده داده بود به صورت ناقص ضبط شد و تکمیل این سکانس ها به بعد از کرونا موکول شد.

اما نکته جالب در قسمت پایانی سکانس ماه عسل رحمت و همسرش بود که شباهت هایی به فیلم همسفر با بازی بهروز وثوقی داشت. سکان هایی مثل موتورسواری و قایق سواری نوستالژی این فیلم را تداعی کرد.

در پایان این قسمت از سریال محسن تنابنده هم در پستی اینستاگرامی با انتشار عکسی از رحمت و همسرش سوار بر موتور نوشت: رحمت و همسفر!

استقبال از سریال پایتخت ۶ طی شب های گذشته بسیار زیاد شده و آنطور که تلویزیون گفته این سریال پر بیننده ترین مجموعه نوروزی امسال بوده است. ششمین فصل از سریال طنز پایتخت مثل فصل های گذشته بازهم داستانی دارد که بسیاری از دوستداران آن را تا قسمت آخر به سمت خود جذب می کند.

همچنین در جدیدترین خبر در خصوص این سریال آمده قسمت پانزدهم و آخر سریال نوروزی پایتخت ۶ قرار نیست پخش شود! در همین خصوص سیروس مقدم کارگردان سریال پایتخت درباره مشکلات تولید این مجموعه با توجه به شیوع بیماری کرونا گفت: فیلمبرداری پروژه پایتخت علیرغم حوادث و اتفاقات ماه های پایانی سال گذشته، طبق برنامه و زمان بندی توافق شده با موفقیت پیش می رفت.

ماه عسل رحمت و همسرش
ماه عسل رحمت و همسرش

سکانس جالب در پایان بندی سریال پایتخت ۶ واکنش های در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی داشت که می خوانید:

⇐ قسمت آخر پایتخت فکر کنم اینجوری شروع بشه که بهبود میفهمه رحمت میخواسته با زنش عروسی کنه میره تو آرایشگاه یه چاقو تو شکم رحمت میزنه، رحمت داد میزنه رحمان رحیم کجایید که داشتونو کشتن، رحمان رحیمم میرن بهتاش و بهروز رو میکشن.

⇐ صداوسیما تنظیماتش داره برمیگرده به قبل انقلاب
امشب تو پایتخت شاهد فیلم همسفر و ممل آمریکایی بودیم
ایشالا همین جمع فردا شب شاهد فیلم قیصر و داش آکل.

⇐ ‏آقا این سکانس رحمت و زنش تو قایق، کپی این سکانس همسفر بود ؟! لامپ موتوره تو روشن کردی؟

⇐ ‏فقط این تیکه اخر پایتخت
آخ آخ رحمت لامپ عاطی ر روشن کرد
ادای گوگوش و بهروز وثوق تو همسفرو و عالی در آوردن

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا