تلویزیونسریالسریال‌ایرانی

ماجرای فروش میز برنامه نود عادل فردوسی پور به یک هندوانه فروش چه بود ؟

مجله اینترنتی کولاک : میز برنامه نود به یک هندوانه فروش در رباط کریم فروخته شد! به گفته خود هندوانه فروش که از اوراقچی صدا و سیما خریده است.اگر این خبر صحت داشته باشد ضمن اظهار تاسف باید گفت ملالی نیست چرا که میز نود باز هم به دست مردم رسیده، بدون شک از آن خوب نگهداری خواهد شد.

پرویز پرستویی در واکنش به این ماجرا نوشت :‌

((هندوانه به شرط چاقو))پیرو پست قبلی که پیرمرد هندوانه فروشی ،میز برنامه نود را از اوراقچی ،ضایعات صدا و سیما خریداری کرده بود ،یکی از هموطنان این میز را از هندوانه فروش خریداری کرده ((به فیلم نگاه کنید))نگفتم مردم از این میز خاطره انگیزخوب نگهداری خواهند کرد؟قدر زر زرگر شناسدقدر گوهر گوهری .

فیلم هندوانه فروشی روی میز عادل فردوسی پور :

آدهایی هستند در زندگی که آنچنان مشغول رشد و پیشرفت خودشان اند که فرصت برای غم خوردن ندارند ؛ همیشه خودشان اند ، فرصت ندارند برای این که ادای چیزی را در بیاورند که نیستند .
فرصت ندارند برای اینکه رفتارشان آن طوری باشد که دیگران میپسندند .

یا اینکه بخواهند وقتشان را پای چیزی هدر بدهند که دوستش ندارند ، کلیشه نیستند ، بلد نیستند که باشند ، اصلا یاد نگرفته اند ؛این آدم ها برای دیگران زندگی نمیکنند . از چیزی که اهلش نیستند پر حرفی نمیکنند .

برای خودشانند ، خودشان را با شرایط تغییر نمی دهند. از کسی نمیترسند، آزادند ، خود سانسور نیستند .این آدم ها جوری زندگی میکنند که خودشان طراحیش کرده بودند .نه آنطوری که دیگران میخواستند یادشان دهند .

و همین طور میشود که بیشتر لذت میبرند ؛زیبایی های بیشتری میبینند بیشتر لبخند خرج این زندگی میکنند و بیشتر لبخند را به دیگران هدیه میدهند ؛ و بیشتر زندگی میکنند .
خیلی بیشتر ،

چون خودشانند ، خودِ خودِ خودشان .
این آدم ها همیشه در یاد ما زنده اند، حتی اگر هر هفته در تلویزیون نباشند…❤️

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا