سریالسریال خارجی

سریال ژاپنی آسا چند قسمت است؟

سریال ژاپنی آسا تولید سال ۲۰۱۵ از شبکه ان اچ کی است که پخش آن از ۲۸ سپتامبر سال ۲۰۱۵ تا ۲ آوریل سال ۲۰۱۶ ادامه داشت که خلاصه داستان آن را در این مطلب می خوانید، با ما همراه باشید:

سریال ژاپنی آسا

آسا و خواهرش هاتسو که دختران یک تاجر از شهر کیوتو هستند هر کدام ازدواج کرده اند و خانواده هر کدام از خواهران در شهر آساکا صاحب صرافی هستند. در حالیکه هاتسو از طرف خانواده شوهرش مورد آزار و اذیت قرار می گیرد، اما آسا که به مطالعه مسائل اقتصادی و حساب و کتاب علاقه‌منداست و همچنین دوست دارد در رشته تجارت ادامه تحصیل دهد، زندگی نسبتا بهتری دارد. او در اداره کارهای صرافی به خانواده همسرش کمک می کند تا اینکه شرایط سیاسی و اقتصادی کشور ژاپن در سال ۱۸۶۸دستخوش تغییراتی می شود. در این بحبوحه آسا و خواهرش و خانواده های همسرشان با شرایطی خاصی روبرو می شوند.

سریال پر از اتفاقات غافلگیرکننده است. از جمله این که خانواده شوهر هاتسو ورشکسته می شوند و به ناچار خود را از چشم طلبکاران پنهان می کنند البته آسا آن ها را پیدا می کند.

از سویی آسا در یک معدن زغال سنگ سرمایه گذاری می کند اما خرابکاری هایی در آن جا رخ می دهد. آسا که زنی سختکوش است با وجود رخ دادن اتفاقات مختلف ناامید نم یشود و از جمله این که تلاش می کند تجارت خانوادگی را به عنوان یک بانک سازماندهی مجدد کند. آسا تصمیم می گیرد تا کارکنان زن را برای بانک استخدام کند تا به دختران جوان فرصت کار دهد.

این سریال در ژاپن در ۱۵۶ قسمت نمایش داده شد اما چون مدت زمان هر قسمت در شبکه دو تغییر می کند تعداد قسمت ها نیز کم و زیاد می شود.

بازیگران سریال آسا

در سریال آسا این بازیگران حضور دارند:

هارو در نقش آسا، آئویی میازاکی در نقش هاتسو، تاکشی ماسو، شینوبو تراجیما،، یویچی هایاشی، سوتارو اکیتسو، توموچیکا، کایا کیوهارا، هیروشی تماکی، جون فوبوکی، یوشیکازو کیوچی، هاتسوکی یوشیدا، تاکایا یاماوچی، هیروکی میاکه، تاسوکو ایموتو، تاکورو تاتسومی و هیساکو ماندا

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا