رپورتاژ آگهی

مبل راحتی چرم و پارچه، جلو مبلی شیشه ای فروشگاه ایران میز

مبل های راحتی دوست داشتنی ترین مدل در میان تمام مبل ها از جمله سلطنتی و کلاسیک و مدرن می باشند. البته که مبل راحتی می تواند تمامی این مدل ها را در خود جای دهد اما با طراحی منحصر به فرد خود. یکی از انواع این مدل مبل های کلاسیک ایران میز که در رده مبل راحتی قرار می گیرد مبل چستر می باشد. این مبل را با ترکیب پارچه و یا مخمل می سازند و لمسه های زیبایی در قسمت پشتی آن کار می شود که در واقع شناسنامه این کار خواهد بود.

جلو مبلی شیشه ای از انواع میز جلو مبلی می باشد که از متریال شیشه ساخته می شود. از این میز معمولا در دکوراسیون های مدرن و مینیمال استفاده می شود که ظاهری مدرن تر دارند. همچنین می توان آن را با رنگ های خنثی و سرد به کار برد تا نمایی زیباتر را به خانه دهد. برای تزیین روی این میزها می توان از مجسمه های فلزی و لوازم شیشه ای استفاده نمود تا هماهنگی بیشتری را ایجاد نماید و دکوراسیون این قسمت از خانه را شیک و لوکس نماید.

مبل راحتی چرم و پارچه

مبل راحتی چرم و پارچه از جمله مدل هایی هستند که همیشه دوست داشتنی و محبوب می باشند. این مبل ها همیشه ترند هستند و در هر خانه ای می توان آن ها را یافت. البته که در این میان مبل های چسترفیلد دوست داشتنی ترین مدل ها می باشند. این مبل اصالتی سنتی و کلاسیک دارد. دارای دسته های کوتاه و خمیده می باشد و قسمت پشتی مبل نیز کوتاه است.

ویژگی های مبل راحتی

از جمله ویژگی های بارز مبل های پارچه ای و چرمی، لمسه های قسمت پشتی آن می باشد. یک طرح و حالت دکمه دکمه که بسیار شیک و زیبا است. شاید تمام قسمت این مبل ها تغییر کرده باشد اما این قسمت به همان حالت اصیل خود باقی مانده است. در ابتدا مبل های لمسه ای بیشتر به حالت پارچه ای خصوصا مخملی بودند اما بعد ها مدل چرمی نیز به آن اضافه شد. این سبک از مبل را می توان نقطه کانونی در دکوراسیون خانه دانست که آن را بسیار شیک و زیبا می کند.

برای این سبک از مبل نیازی نیست لوازم بسیاری را اطراف آن قرار دهید. زیرا مبل به قدری زیبا و خاص است که می تواند به هر رنگی باشد و به تنهایی خود را در خانه نمایان سازد. این مبل را می توان با هر دکوراسیونی ست نمود زیرا به قدری با اصالت و زیبا است که می تواند خود را با هر دکوراسیونی وفق دهد.

مدل های مختلف مدل پارچه ای و چرمی

این ظاهر که دوخت دکمه ای نام دارد به دلیل بافت و دوخت لایه های پارچه و یا چرم می باشد. یک الگوی خاص ایجاد شده است که سالیان بسیاری ست از آن پیروی می شود. دلیل قرار گرفتن دکمه این است که گره ها و دوخت ها دیده نشود و کار تمیز و شیک به چشم بیاید. از این نوع لمسه ها در تاج تخت خواب ها نیز استفاده می شود  زیرا زیبایی خاصی دارند و همیشه و هر زمان دوست داشتنی و ترند بوده اند. این مبل هم در طرح مدرن ساخته می شود هم در طرح کلاسیک. در طرح کلاسیک با بافت الماسی همراه هستند که بیشتر تمایل به وجود زرق و برق می باشد.

بعد از طرح الماسی نوبت به دوخت بیسکویتی می رسد. این مدل بسیار پرطرفدار می باشد. تفاوت مدل بیسکویتی با الماسی در این است که مبل های الماسی کلاسیک و رمانتیک هستند، اما مدل های بیسکویتی در دکوراسیون های مدرن و معاصر استفاده می شوند و هم در چیدمان های کلاسیک و سنتی. در کنار این مبل ها می توان از انواع آباژورها و میزهای جلو مبلی استفاده نمود. مدل بیسکویتی ظاهری چهارگوش دارد و خیلی راحت شناخته می شوند.

جلو مبلی شیشه ای

میز می تواند از جمله لوازم مهم در خانه باشد که برای قرار دادن لوازم و اشیا می باشد. میز را در میهمانی ها و مجالس می توان استفاده کرد همچنین برای پذیرایی از میهمانان و یا قرار دادن کتاب و مجلاتی که به صورت روزانه مطالعه می کنیم نیز مورد استفاده قرار می گیرد. میز جلو مبلی بدون شک تاثیر بسیاری بر دکوراسیون خواهد داشت که باید آن را با مبلمان ست نمود تا وجهه زیبایی پیدا نماید.

میز جلو مبلی شیشه ای می تواند خیلی ساده با هر نوع دکوراسیونی تطبیق پیدا نماید. شیشه می تواند باعث روشن شدن خانه شود و همچنین فضا را بزرگتر نشان دهد و مانند میز چوبی فضا را گرفته و تاریک نمی کند.

به کار بردن میز شیشه ای در دکوراسیون

میز شیشه ای حتی اگر بر روی آن لوازم تزیینی نیز قرار نگیرد باز هم به تنهایی زیبا و خاص است. البته گاهی اوقات میز ترکیبی از چوب و شیشه دارد . اما در حال حاضر میزها بیشتر ترکیب شیشه و استیل می باشند تا ظاهری شیک و مدرن داشته باشند. بهتر است میز شیشه ای به صورت دایره و یا بیضی باشد تا هم زیبا تر باشد و هم اینکه بتوان آن را با دکوراسیون خانه هماهنگ نمود. میز های چهار گوش کمی خطرناک هستند و لبه های تیزی دارند به ویژه برای افرادی که فرزند کوچک دارند.

در خانه هایی که میز شیشه ای همراه با آینه بر وی آن استفاده می شود می تواند روشنایی بیشتری در خانه پخش شود و خانه ای شیک و زیبا را برای شما به همراه داشته باشد. اما باز هم بستگی به دکوراسیون کلی خانه شما دارد که بخواهید میز شیشه ای به تنهایی استفاده نمایید یا همراه با متریال دیگر.

برای مشاهده محصولات متنوع میز ناهار خوری ایران میز چوبی و مبل های راحتی و کلاسیک و تخت خواب های دو نفره و تک نفره ایران میز می توانید به فروشگاه اینترنتی ایران میز iranmiz.com مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا