تلویزیون

مجید افشاری کمدین خندوانه برنامه ایرانیوم را اجرا می کند

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

مجید افشاری کمدین خندوانه برنامه ایرانیوم را اجرا می کند

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

 

کمدین خندوانه مجری شبکه سه شد

مجید افشاری یکی از فینالیست های مسابقه خنداننده شو برنامه خندوانه بود  . او بزودی به عنوان مجری برنامه مجید افشاریبه تهیه کنندگی محمدرضا رضائیان به شبکه ۳ می آید . یکی از فینالیست های مسابقه خنداننده شو برنامه خندوانه بود  .

 

او بزودی به عنوان مجری برنامه ایرانیوم به تهیه کنندگی محمدرضا رضائیان به شبکه ۳ می آید .

اجرای برنامه ایرانیوم اولین تجربه حرفه ای مجید افشاری در اجرای برنامه تلویزیونی است . او پیش از این سابقه کم رنگی در گزارشگری دارد .

 

مردم مجید افشاری را بیشتر به عنوان یک کمدین می شناسند . قطعا دیدن او در جایگاه مجری یک برنامه در شبکه سه سیما واکنش های جالبی خواهد داشت .

 

 

مجید افشاری در رابطه با انتخابش به عنوان مجری شبکه سه نوشت :

مجید افشاری : تو روزایی که کشورمون شرایط خیلی خوبی نداره و ذهن همه ما به طور ناخودآگاه درگیر یه سری روزمرگی های زندگیه، داریم میایم تا برای دقایقی دلتون رو شاد کنیم و در حد توان از دغدغه هاتون بگیم. “مجید افشاری” برنامه ای برای جوان هاست و تلاش میکنه بیشتر از هر چیز دیگه به چالش های پیش روی این قشر بپردازه.

 

با ما همراه باشید و حمایتمون کنید تا بتونیم یه برنامه خوب براتون بسازیم. لازم میدونم از مدیریت محترم شبکه سه سیما و کارگردان کاربلد این برنامه تشکر کنم که به من اعتماد کردند و این مسئولیت مهم رو به بنده واگذار کردند.

 

پ.ن: این برنامه رو تو شرایطی شروع میکنم که دلم از بعضی دوستای قدیمی خیلی زیاد گرفته و حرفای زیادی برای گفتن دارم اما به احترام روزای خوبی که با هم داشتیم همچنان سکوت می کنم.
مخلصیم

 

 

این پست توسط بخش اخبار داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

مجید افشاری کمدین خندوانه برنامه ایرانیوم را اجرا می کند  

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا