گوناگون

مدت زمان انتظار برای دریافت وام ازدواج ۵۰ میلیونی + مهلت دریافت وام از تاریخ عقد

بسیاری از متقاضیان در پی دانستن مدت زمان انتظار برای دریافت وام ازدواج ۵۰ میلیونی هستند. این وام قرار است در صورت تصویب از ابتدای سال ۹۹ به درخواست کنندگان داده شود. پس از باز شدن سامانه تسهیلات قرض الحسنه بانک مرکزی برای وام ازدواج ۵۰ میلیونی ( احتمالا از هفته سوم فروردین ماه ۹۹ ) متقاضیان می توانند به سایت مراجعه و ثبت نام وام ازدواج خود را انجام دهند.

زمان انتظار برای دریافت وام ازدواج ۵۰ میلیونی
زمان انتظار برای دریافت وام ازدواج ۵۰ میلیونی

متقاضیان باید توجه داشته باشند تا قبل از دریافت وام خود، در هر مرحله ای که باشید می توانید از دریافت وام انصراف داده و ثبت نام خود را حذف کنید و مجدد ثبت نام انجام دهید. تعداد دفعات حذف ثبت نام محدودیتی ندارد.

زمان انتظار برای دریافت وام

مهلت دریافت وام ازدواج ۵۰ میلیون تومانی بسته به میزان نفرات در صف و سیاست های بانک انتخابی متقاضیان دارد. با این حال گفته شده معمولا کمتر از ۱ ماه زمان می برد تا ثبت نام کنندگان به وام خود برسند.

چنانچه بعد از مدت یاد شده مبلغ وام به حساب ثبت نام کننده واریز نشود، این موضوع را می توان از سرپرستی بانک مذکور پیگیری کرد. شماره سرپرستی بانک‌ها در لینک مقابل قابل مشاهده است: https://ve.cbi.ir/ContactsInfo.aspx

مهلت انتظار وام

ثبت نام کنندگان برای دریافت وام ازدواج ۵۰ میلیون تومانی، از تاریخ عقد خود دقیقا ۲۴ ماه (‌۲ سال شمسی) فرصت دارید تا ثبت نام کنید و وام خود را دریافت نمایند. در غیر اینصورت وام به این افراد تعلق نخواهد گرفت.

مهلت ارائه مدارک بعد از پذیرش

درخواست کنندگان وام ۵۰ میلیونی پس از پذیرش در شعبه ۱ ماه فرصت دارند تا مدارک خود را ارایه داده و وام خود را دریافت نمایند در غیر این صورت جهت بهره مندی سایر متقاضیان در صف اطلاعات حذف خواهند شد و باید مجدد جهت دریافت وام ازدواج در سامانه ثبت نام نمایند.


همچنین بخوانید:

مدارک وام ازدواج ۵۰ میلیونی در سال ۹۹+ شرایط ضامن و مبلغ اقساط

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا