اخبار داغ

مرغ سرکنده چگونه یک هفته زنده ماند؟+ عکس

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

مرغ سرکنده چگونه یک هفته زنده ماند؟+ عکس

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

ویژه

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

به گزارش کولاک مگ به نقل از دیلی میل، یک دامپزشک به نام «راون تانگ» حدود یک هفته پیش یک مرغ بدون سر را در منطقه‌ای در استان «راتچابوری» تایلند کشف کرد و پذیرفت که از این حیوان بی سر نگهداری کند. این مرغ استثنایی هم اکنون توانسته است یک هفته بدون سر زنده بماند و در حال حاضر این دامپزشک از آن مواظبت می‌کند و غذا را از بالا به داخل گردن این مرغ سرکنده می‌اندازد و به آن داروی آنتی بیوتیک هم می‌دهد.

این دامپزشک در گفتگو با یک روزنامه محلی گفت: به نظر می‌رسد این مرغ وضع مناسبی دارد. اگر این حیوان بخواهد زنده بماند، من هم به آن غذا می‌دهم. این مرغ یک «جنگجوی واقعی» است.

مشخص نیست که این مرغ چگونه سرش را از دست داده است؛ اما به نظر می‌رسد که مورد حمله یک حیوان وحشی قرار گرفته است. تاکنون مرغ‌های بدون سر زیادی در جهان کشف شده اند که توانسته اند حتی با وجودِ نداشتنِ سر تا چند وقت زنده بمانند. مرغی که توانست بدون سر طولانی‌ترین زمان ممکن را زنده بماند «مایک» نام داشت که ۱۸ ماه با این شرایط در یوتای آمریکا زندگی کرد.

این پست توسط بخش ویژه مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

مرغ سرکنده چگونه یک هفته زنده ماند؟+ عکس

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا