سینماسینمای‌جهان

معرفی بازیگران و داستان فیلم ایندیانا جونز ۵ + زمان اکران و جزئیات خواندنی فیلم

معرفی بازیگران و داستان فیلم ایندیانا جونز ۵ در این مطلب. هریسون فورد که در نقش ایندیانا جونز بازی کرده گفت بار دیگر در تابستان پیش رو این نقش را ایفا می‌کند.

بازیگران و داستان فیلم ایندیانا جونز ۵
بازیگران و داستان فیلم ایندیانا جونز ۵

هریسون فورد با حضور در برنامه تلویزیونی الن دی جنرس گفت تولید قسمت پنجم “ایندیانا جونز” از تابستان شروع می‌شود. وی تاکید کرد هر نوع خبری مبنی بر انجام نشدن این کار را تکذیب می‌کند.

وی افزود: این فیلم بسیار سرگرم کننده خواهد بود و چیزهای عالی زیادی در دست ساخت است. آخرین فیلم از این مجموعه “ایندیانا جونز و پادشاهی جمجمه کریستال” بود که سال ۲۰۰۸ اکران شد و تقریباً ۲۰ سال پس از قسمت سوم روی پرده‌ها رفت.

فورد در مصاحبه‌ای با سی‌بی‌اس نیز گفته بود که در قبال بازگشت در نقش این شخصیت نمادین، حس مسئولیت می‌کند. وی گفته بود: احساس می‌کنم باید مطمئن باشم که تلاش‌هایمان همان قدر که در آغاز کارمان بود، بلندپروازانه است.

آخرین خبر؛ کرونا به «ایندیانا جونز» هم رحم نکرد

به نقل از کولیدر، با اینکه پیش از این قرار بود «ایندیانا جونز۵» به کارگردانی استیون اسپیلبرگ نهم ژوئیه ۲۰۲۱ (۱۸ تیر ۱۴۰۰) اکران شود، کمپانی دیزنی تصمیم گرفته به دلیل شیوع کرونا که زمان کلید خوردن این فیلم را هم به عقب انداخته، نمایش عمومی این اکشن ماجراجویانه و معمایی را تا ۲۹ ژوئیه ۲۰۲۲ (۷ مرداد ۱۴۰۱) به تعویق بیندازد. «ایندیانا جونز۵» هنوز عنوان مشخصی ندارد و با نام Untitled Indiana Jones Project شناخته می شود.

آخرین نسخه از این فیلم با عنوان «ایندیانا جونز و قلمرو جمجمه بلورین» Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull ساخته اسپیلبرگ و با بازی هریسون فورد، کیت بلانشت، جان هارت، شایا لابوف و … با بودجه ۱۸۵ میلیون دلاری تولید شد و در سال ۲۰۰۸ بیش از یک میلیارد و صد میلیون دلار فروخت.

از میان بازیگران «ایندیانا جونز۵» تاکنون فقط حضور هریسون فورد قطعی شده، ولی از جزییات قصه آن اطلاعاتی منتشر نشده است.


برای دیدن مطالب بیشتر به لینک برچسب فیلم جدید خارجی مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا