موسیقیموسیقی جهان

معرفی بهترین آلبوم های موسیقی سال ۲۰۲۰ + لینک دانلود | برترین خوانندگان ۲۰۲۰

در این مطلب به معرفی بهترین آلبوم های موسیقی سال ۲۰۲۰ پرداخته ایم. همچنین معرفی پرطرفدارترین و برترین خوانندگان در سال ۲۰۲۰ میلادی را اینجا ببینید

معرفی بهترین آلبوم های موسیقی سال 2020
معرفی بهترین آلبوم های موسیقی سال ۲۰۲۰

در دو ماه ابتدایی سال ۲۰۲۰ آلبوم‌های پر سر و صدایی از خواننده‌های مشهور موسیقی جهان منتشر شده است. سلنا گومز روز ۱۰ ژانویه آلبوم “کمیاب” را منتشر کرد و به فهرست پرفروش‌ترین آثار موسیقی راه یافت. یک هفته بعد یازدهمین آلبوم استودیویی امینم تحت عنوان “موسیقی قاتل” عرضه شد و هالزی، خواننده جوان موسیقی پاپ نیز آلبوم “مجنون” را در اختیار طرفدارانش قرار داد.

در ماه فوریه نیز آلبوم‌های “تغییرات” از جاستین بیبر و مرد معمولی از “آزی آزبورن” به بازار موسیقی ارائه شد. در ادامه سال ۲۰۲۰ نیز خوانندگان مشهوری آلبوم‌های جدید خود را منتشر خواهند کرد. در ادامه این گزارش به مهمترین آلبوم‌هایی که قرار است در بهار و تابستان ۲۰۲۰ منتشر شود، اشاره خواهیم کرد:

آلبوم مخملی با صدای آدام لمبرت

معرفی بهترین آلبوم های موسیقی سال 2020 _ آدام لمبرت
معرفی بهترین آلبوم های موسیقی سال ۲۰۲۰ _ آدام لمبرت

“مخملی” که شامل ۱۳ قطعه است، چهارمین آلبوم استودیویی آدام لمبرت، خواننده مشهور آمریکایی خواهد بود. این آلبوم در تاریخ ۲۰ مارس منتشر خواهد شد. آدام لمبرت که در سال‌های اخیر کنسرت‌هایی را با گروه بزرگ “کویین” برگزار کرده و به جای فردی مرکوری به اجرا پرداخته، قرار است در یک فیلم سینمایی نقش الویس پریسلی افسانه‌ای را بازی کند.

آلبوم آلیشا: تور جهانی

 

آلیشا کیز، خواننده مشهور سبک آر اند بی، ترانه‌سرا، پیانیست و بازیگر آمریکایی است. این خواننده تاکنون ۱۵ جایزه گرمی کسب کرده و در بیش از ۵۰ فیلم سینمایی ایفای نقش کرده است. آلیشا روز ۲۰ مارس، هفتمین آلبوم استودیویی خود را عرضه می‌کند. تور کنسرت‌های این آلبوم نیز با نام “آلیشا: تور جهانی” از ۵ ژوئن در دوبلین آغاز خواهد شد.

آلبوم نوستالژی آینده از دوا لیپا

دوا لیپا، ستاره جوان موسیقی پاپ که طی دو، سه سال اخیر در مراسم‌ها و جوایز مختلف درخشیده، روز سوم آپریل از تازه‌ترین آلبومش با نام “نوستالژی آینده” رونمایی می‌کند. این دومین آلبوم دوا لیپا پس از آلبوم “دوا لیپا” خواهد بود که در سال ۲۰۱۷ عرضه شد. “الآن شروع نکن” و “فیزیکال” دو تک آهنگ از آلبوم جدید دوا لیپا به ترتیب در تاریخ‌های ۱ نوامبر و ۳۱ ژانویه منتشر شدند و به جدول پرفروش‌ترین آثار موسیقی بیلبورد راه پیدا کردند.

آلبوم کروماتیکا از لیدی گاگا

 

لیدی گاگا در تاریخ ۱۰ آپریل ششمین آلبوم استودیویی خود با نام “کروماتیکا” را منتشر می‌کند. نخستین سینگل ترک از آلبوم “کروماتیکا” روز ۲۸ فوریه در حالی منتشر شد که گاگا در ویدئوی این اثر، خودش را به شکل یک جنگجوی پانک فرازمینی درآورده بود. قطعه “عشق احمقانه” افسانه جدیدی را در مورد دنیایی فرازمینی در سیاره‌ای به اسم کروماتیکا معرفی می‌کند. لیدی گاگا سال ۲۰۱۸ موسیقی فیلم “ستاره‌ای متولد شده است” را منتشر کرد که با استقبال فراوان همراه شد و تک آهنگ “کم عمق” (Shallow) از این آلبوم جوایز متعددی را کسب کرد.

آلبوم مردن برای از سم اسمیت

در اول ماه می نیز آلبوم جدید سم اسمیت با نام “مردن برای” منتشر می‌شود. سومین آلبوم رسمی سم اسمیت ۱۴ قطعه دارد و این خواننده بریتانیایی تاکنون سه اثر از آلبوم را به‌عنوان سینگل ترک منتشر کرده است. گفته می‌شود سم اسمیت در این آلبوم با دمی لواتو و نیکی میناژ همکاری کرده است و اثر مشترک سم و دمی فیلمبرداری هم شده و موزیک ویدئوی آن پس از انتشار آلبوم عرضه می‌شود.

آلبوم بن جووی: ۲۰۲۰

اتفاق ویژه روز ۱۵ ماه می را گروه راک بن جووی رقم می‌زند، جایی که پانزدهمین آلبوم استودیویی این گروه آمریکایی با نام “بن جووی: ۲۰۲۰” عرضه خواهد شد. در این آلبوم جان بن جووی، دیوید برایان، تیکو تورس، هیو مک‌دانلد و فیل اکس همکاری کرده‌اند. “ناگسستنی” و “بی حد و مرز” دو قطعه از این آلبوم است که پیشتر منتشر شده و طرفداران بن جووی را نسبت به آلبوم جدید مشتاق‌تر کرده است. آلبوم قبلی بن جووی با نام “این خانه فروشی نیست” در سال ۲۰۱۶ منتشر شد.

آلبوم ادل

ادل، ستاره موسیقی بریتانیا در ماه سپتامبر به مدت‌ها انتظار هوادارانش پایان خواهد داد. این خواننده ماه قبل در مراسم ازدواج دوست نویسنده‌اش، لورا داکریل، فاش کرد که آلبوم جدیدش تابستان سال جاری میلادی منتشر خواهد شد. با توجه به شیوه نامگذاری‌ آلبوم‌های ادل، انتظار می‌رود آلبوم جدید این خواننده “۳۱” نام بگیرد. ادل در سال ۲۰۱۵ آلبوم “۲۵” را منتشر کرد و با آن موفق شد جوایز گرمی را درو کند. تک آهنگ “سلام” از آلبوم قبلی ادل تبدیل به یکی از پرطرفدارترین آهنگ‌های دهه اخیر موسیقی جهان شد.

دیگر آلبوم ها

علاوه‌بر آلبوم‌هایی که معرفی شد، برخی از خواننده‌های مشهور جهان نیز اعلام کرده‌اند در سال ۲۰۲۰ آلبوم جدید خود را عرضه می‌کنند اما هنوز زمان انتشار آلبوم آنها اعلام نشده است. به طور مثال، دمی لواتو خواننده مشهور پاپ که در سال ۲۰۱۸ اوردوز کرد و تا پای مرگ پیش رفت، پس از بهبودی کامل در حال تولید آلبوم جدیدش است و انتظار می‌رود هفتمین آلبومش را در فصل پاییز عرضه کند. کاردی بی، دریک، الی گولدینگ، لانا دل ری، نورمانی و جنت جکسون نیز تصمیم دارند آلبوم جدید خود را در سال جاری میلادی منتشر کنند.

اما یکی از اتفاقات ویژه فصل پاییز می‌تواند بازگشت گروه پرطرفدار “اونسنس” باشد، گروهی که به ویژه در دهه اول قرن ۲۱ از محبوب‌ترین گروه‌های موسیقی بود. این گروه چندی پیش پس از مدت‌ها اثر جدیدی را منتشر کرد و در امی لی، خواننده گروه اعلام کرد گروه به دنبال آن است در سال ۲۰۲۰ آلبوم جدیدی را منتشر کند. امی گفت آلبوم جدید، تاریک و سنگین است و لحظات عجیبی را در می‌توان در آن تجربه کرد. “اونسنس” در سال ۲۰۰۳ با آلبوم “ساقط” به شهرت فراوان دست پیدا کرد.

*منبع ایران آرت


برای شنیدن موزیک های جدید به لینک دانلود آهنگ جدید مراجعه کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا